Заедно с голямата новина за цели два нови героя и нова карта от вселената на Overwatch, и друга важна новина излезе на хоризонта. От Blizzard съобщиха и за намерението си да намалят броя на случайностите в Heroes of the Storm. Основната идея е по този начин да се засили предсказуемостта.
Blizzard за RNG-то в Heroes of the Storm
По време на лайв стрийма за разкриването на Volskaya Foundry, Кент-Ерик Хегмън, главният дизайнер на герои за Heroes of the Storm, отговори на няколко въпроса, свързани с играта. Той обясни, че с неговия екип работят по намаляването или пълното отстраняване на случайните неща, които се случват в играта. Примери за такива има много – къде ще бъде tribute-ът на Cursed Hollow или кой ще бъде първият shrine на Infernal Shrines. Екипът се стреми да избегне и проблемите, които направиха Hanamura небалансирана карта – прекалено много RNG, тъпи механики и дисбалансирани кампове. Изглежда Blizzard са се поучили от неуспеха на Hanamura, и Volskaya Foundry изглежда обещаваща карта.
Мотивация зад предстоящите промени по отношение на случайностите
Идеята на екипа е тези неща да се стандартизират, правейки ги по-предсказуеми и позволявайки на отборите да развиват специфична мета. Като пример те дават следната ситуация – да кажем, че на Battlefield of Eternity синият ангел е винаги отгоре. Това отваря възможности за 4-1 или 1-4 сплитове, около които може да се изгради метата. Към която мета пък може да се изгради контрастратегия. И тогава знаете какво става с метата… Хаха!
За да се случват тези неща е напълно достатъчно просто да се даде предварителна информация на играчите. Намаляването на RNG-то, или случайността, е пряко свързано с тази задача. В момента Blizzard проучват как може да вкарат тези промени за battleground-ите с RNG, така че те да станат още по-добри.
Тази новина идва навреме и ние се надяваме Blizzard да продължават да работят здраво по Heroes of the Storm.
Източник на информация: Inven Global