Heroes of the Storm на Blizzcon 2017

Heroes of the Storm на Blizzcon 2017

Ето че отново настъпи това време в годината, когато целият свят е Blizzard! Blizzcon 2017 беше невероятно събитие за всички, станали участници в него. Благородно завиждаме на тези, които са присъствали на място. След като получихме толкова много информация относно любимите ни игри, време е да направим един хубав преглед на всяко заглавие поотделно. В тази статия ще изкоментираме всичката информация, която беше представена относно Heroes of the Storm на Blizzcon 2017. Ето и трейлъра за предстоящата статия:

 

Blizzcon 2017

Какво прогнозирахме и какво (не) се случи в Heroes of the Storm на Blizzcon 2017?

Нашите очаквания за Heroes of the Storm на Blizzcon 2017 бяха свързани с два или три нови героя – Hanzo, Alexstrasza и с по-малка вероятност Blaze. Вече получихме официално потвърждение, че първите двама са в играта. Също така очаквахме преработка на Raynor, новa карта или карти, както и нови скинове за Raynor, Lili, Tychus и Rexxar, но на този етап тази прогноза е неточна. За сметка на това получихме нови благинки, нов куест, свързан с дракони, и Voice chat! Както и информация за множество предстоящи проблеми, фокусирани върху началните минути на играта, наемниците, стелт героите и matchmaking-a! Представяме Ви клипа за Hanzo и Alexstrasza от Blizzcon, приятно гледане!

Кой е Hanzo?

Hanzo Shimada е персонаж от вселената на Overwatch. Бил е наследник на криминалния клан Shimada, но напуска след като почти убива по-малкия си брат, Genji Shimada. След като се превръща в най-мразения герой в Overwatch, Blizzard решиха да го прехвърлят и в Heroes of the Storm.

Hanzo Shimada

Той ще бъде ranged assassin. Неговият специалитет „Natural Agility“ е добре познат от Overwatch – катерене по сгради и други препятствия.

Hanzo Primary Abilities

Първото му умение „Q“ е „Storm Bow„, което дава възможност на Hanzo да изстреля стрела за голям брой щети. Колкото повече задържи стрелата преди изстрел, толкова повече увеличава обсега ѝ. Второто му умение „W“ е „Scatter Arrow“ и след като удари терен или сграда, то се разпръсква на до пет стрели, които рикошират до четири пъти. Третото умение на Hanzo „E“ е добре познатата „Sonic Arrow„. Тя дава видимост в обсега си на действие, а ако уцели герой, той става център на обсега на действие, така че стрелата се движи с него.

Hanzo Heroic Abilities

Първият ултимат е „DragonStrike“ – добре познатият туистър от дракони, кошмарът на всеки противник. Вторият ултимат пък се казва „Dragon’s Arrow“ и доста наподобява стрелата на Priestess of the Moon от Dota 2. Колкото повече разстояние изминава стрелата, толкова повече щети нанася и зашеметява противниците за повече време.

Общото ни впечатление е, че Hanzo, подобно на Junkrat, ще е почти едно към едно от Overwatch в Heroes of the Storm.

Коя е Alexstrasza?

Alexstrasza е персонаж от вселената на WarCraft и добре позната на читателите на книгите от тази вселена. Тя е кралицата на драконите и е била натоварена от титаните с важната задача да защитава всичко живо на Azeroth. А сега влиза със същата цел и в Nexusa!

Alexstrasza

Тя ще бъде ranged support, първият такъв в играта с основно умение – процентно възстановяване на жизнени точки, без да е избран талант за това. Нейният специалитет „D“ (разбира се) е превръщането й в червен дракон. Под формата на дракон тя има увеличен брой максимални жизнени точки, подобрени умения и намалено време за възстановяване от зашеметяване и забавена скорост на движение.

Alexstrasza Primary Abilities

Първото ѝ умение „Q“ се казва „Gift of Life„. Alexstrasza жертва 15% от моментните си жизнени точки и възстановява 150% от тях на избран съюзник. Второто умение „W„, „Abundance„, представлява възстановяване на жизнени точки с обсег на действие. Три секунди след изричането на заклинанието всички съюзници в зоната на действие възстановяват 20% от техните максимални жизнени точки. Третото умение на Alexstrasza E„, „Flame Buffet„, дава възможност на дракона да се прояви дори в човешка форма, изстрелвайки огнено кълбо, което нанася щети на противниците и забавя скоростта им на движение.

Alexstrasza Heroic Abilities

Първият ѝ ултимат, „Life-Binder„, свързва дракона и избран съюзник. След две секунди героят с по-нисък процент жизнени точки се изравнява с процента на другия герой. Вторият ултимат на Alexstrasza, „Cleansing Flame„, позволява на героя да полети в небесата като дракон и от там да помага на съюзниците и да нанася щети на противниците с множество огнени кълба. Играчите могат да управляват посоката на движение на дракона, включително и мястото, където ще кацне.

Spotlight на Alexstrasza:

Нови благинки и куест в Heroes of the Storm

От екипа, работещ върху заглавието, са ни подготвили нови емотикони, спрейове и портрети. Най-голямо внимание привличат вдъхновените от Cuphead спрейове. Вижте и се уверете сами:

HOTS Goodies

От Blizzard са ни подготвили и куест по случай пускането на двата драконови героя. Първият потрет получаваме при логване в играта между 14 ноември и 12 декември. За да вземем втория потрет е нужно да направим игри в посочения период. За третия потрет са нужни още пет игри, т.е. общо 10. Последният портрет пък изисква да участвате в 90 убийства в игри, които печелите. Не изглежда трудно, а имаме на разположение цял месец!

HOTS Quest Reward

Voice Chat

Един от „малките“ проблеми на играта беше липсата на Voice Chat. От Blizzard реагираха по-рано тази година, добавяйки тази функционалност чрез Battle.net Launcher-a. За съжаление, тази опция е подходяща за party-та и изисква предварителна конфигурация. Новият Voice Chat ще бъде вграден в играта. От гейминг студиото все още не са се ангажирали с дата, на която функционалността ще бъде добавен в играта.

Промени в началните минути на играта

Друга сериозна промяна в Heroes of the Storm на BlizzCon 2017 ще бъде свързана с играта по линии, укрепленията и намаляването на случайностите, за които представихме статия неотдавна. Ще бъдат премахнати мунициите на кулите, няма да има единични кули, а крепостите ще виждат невидими единици.

New Towers

New Forts

Най-интересната промяна може би е свързана със „сърчицата“, които minion-ите магьосници пускат. Те вече ще бъдат неутрални и могат да бъдат взети и от двете страни. Също така дългоочакваното стандартизиране и намаляване на случайности най-накрая ще се случи. От Blizzard слагат всички първи цели по картите във втората минута и половина на играта (1:30 до 3:00) с 30 секунди предизвестние.

Промени на наемниците в Heroes of the Storm на Blizzcon 2017

За да постигнат повече разнообразие към наемниците, от Blizzard са решили да добавят допълнителни умения към тях.

Обсадните великани ще атакуват определена точка на земята, като по-този начин техните атаки могат да бъдат избегнати.

Siege Giants Camp

Магьосникът от рицарите наемници пък ще генерира точки броня за всички приятелски единици около него.

Knights Camp

Hellbat-ите от своя страна ще намаляват бронята на противниковите герои.

Hellbats Camp

На този етап от Blizzard не казват какви ще бъдат промените по другите наемници, но такива ще има.

Промени, свързани със стелт героите, героите в „превозни средства“ и „капани“, а също и „камерата“ на играта

След множество оплаквания от различни играчи, включително и на master ниво, че стелт героите са трудни за откриване, от Blizzard показаха как те вече ще се виждат през цялото време като леки сенки. Вижте долната картинка, за да добиете представа за какво става на въпрос:

Stealth Heroes

Друга промяна, която са подготвили, е възможността да се вижда кой герой е в дадено превозно средство, погълнат от Stitches, или пък в пашкула на Anub’arak.
Промени по отношение на основната камера също има. Вече ще бъде възможно да zoomout-нете с още една идея повече:

New Zoom Out Camera

Промени в Matchmaking-a

Най-важната промяна, съобщена за Heroes of the Storm на Blizzcon 2017 от гледна точка на играещите ranked игри, оставихме за най-накрая.
По време на matchmaking-a вече ще се вземат под внимание поведението на различните играчи в отбора и това как те се справят. По този начин добре представилите се, но загубили, ще губят по-малко точки. За всеки герой въпросните показатели и техните стойности се определят индивидуално от Blizzard.

За десерт Ви предлагаме цялата „церемония“ по откриването на Blizzcon 2017:

https://www.youtube.com/watch?v=lFKxbap71To

Всички картинки и информация са взети от Blizzard Entertainment.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Николай Раянов

Любител на игрите, филмите и новите технологии. Колидер на Gaming отбора. IT Project Manager в работно време. Повече за мен може да научите от профилите ми в социалните мрежи.