Начало / Гейминг / IndieZone / Dead Static Drive и пътя на космичния ужас
Dead Static Drive и пътя на космичния ужас

Dead Static Drive и пътя на космичния ужас

Днес в рубриката IndieZone ви представяме игра, която се стреми да вземе най-доброто от няколко жанра, смело опаковайки ги в стилна минималистична графика. Dead Static Drive смесва свободата на открития път с мистичното чувство за неизменно наближаващ апокалипсис. А когато говорим за road trip приключения и крахът на човешката цивилизация, то австралийците сякаш най-добре знаят как да ни пренесат на такова място.

Grand Theft Cthulhu

Dead Static Drive е дело на независимия австралийски разработчик Mike Blackney. Майк определно изглежда пич и официално мога да го нарека мой soulmate, дори само поради причината, че държи twitter акаунта @kurtruslfanclub. Blackney създава съвсем сам играта, която той нарича „80’s themed driving horror game„, а също така и „Grand Theft Cthulhu“.

Героят в Dead Static Drive кръстосва крайпътни села и градчета в опит да запази живота и разума си, докато се бори със същества, сякаш излезли от фантазията на Лъвкрафт. Крайната му цел, разбира се, е да спаси света от разруха. Досущ като в GTA, тук ще можете да ползвате случайни автомобили, които да пришпорвате из пустоща или да правите луди каскади. Интересна добавка са стопаджиите. Някои от тях могат да носят бонус под формата на допълнителен живот, други просто да стигнат от едно място на друго. Но внимавайте, защото типично за стопаджиите в хорър жанра, някои от тях просто ще искат да ви убият.

Освен стандартните показатели за живот и амуниции, играта ще включва и „ниво на разсъдък„. Ако карате прекалено дълго из този апокалиптичен свят, нивото на индикаторa ще падне и героят ви ще започне да полудява. В резултат той ще спре да различава истината от фантазията и няма как да разграничите обикновено NPC от създание, което иска да ви убие.

В Dead Static Driver камерата е с изометрична гледна точка.

Dead Static Drive се създава на базата на Unreal 4 енджин и изглежда повече от обещаващо. За съжаление, както често се случва с подобни проекти, тяхното разработване отнема зверски много време. Играта е в процес на развитие от 2015 година, а както можете да се досетите, дата на издаване няма. За щастие нещата не са оставени на произвол, тъй като Dead Static Drive изскочи с демо по време на DayOfTheDevs миналата седмица в Сан Франциско. Най-много и актуална ифнормация за играта можете да получите от @deadstaticdrive. Акаунтът се обновява постоянно с нова информация, така че само можем да се надяваме на някаква позитивна новина за 2018 г.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Константин Георгиев

Войн на 90-те, тръгнал на последен поход срещу пълната безидейност и пошлост на днешната развлекателна индустрия. Дайте ми класически видео игри, екшън и хорър филми от 80-те и 90-те, постапокалиптична фантастика и ще ми станете най-добри приятели!