Компанията Microsoft запази правата върху името DirectReality. Патентът е подаден преди изявата им на конференцията E3 тази неделя. Догадки за холограмни програми се въртят в пространството, но още няма нищо потвърдено от компанията.
Какво ще представлява DirectReality
Софтуерният гигант описва directreality като „онлайн софтуер за холограмни програми“ и софтуер като услуга (Software as a Service – SaaS). Технологията също така се свързва и с гейминг индустрията. Патентът беше забелязан за пръв път от Gamespot няколко дни след като Microsoft подаде заявление за патентоване на мистериозното S лого, преди обявяването на Xbox Project Scorpio. Можете да видите коментарите ни тук и тук.
На този етап DirectReality наподобява на маркетинговите кампании на Microsoft относно смесената реалност. Експертите смятат, че вероятно не са свързани, но на този етап всички гадаят. Да не забравяме, че има вероятност този патент да се отнася за продукт, който може никога да не стъпи на потребителския пазар. Засега единственото сигурно нещо, е, че Microsoft ще популяризира технологията като DirectReality, вместо Direct Reality. По наши наблюдения можем да заключим, че DirectReality се нарежда до Windows HomeLoop като услуга. Другото предположение е, че DirectReality може да е свързано с APIтата DirectX на компанията.
Засега всичко това са предположения, базирани единствено на историята и наблюденията. Microsoft загатна, че няма да показва шлемове за виртуална реалност за игровата си конзола Xbox по време на конференцията E3. Все пак това не отхвърля варианта за MixedReality софтуер и дори демонстрация на HoloLens (шлем за смесена реалност) на E3. Можете да видите коментарите ни за него тук. След подсказките от страна на компанията относно предстоящата презентация на конзолата, компанията ще я покаже тази неделя. Очакваме с нетърпение да видим какво са ни приготвили от Microsoft.