Крис Хук

Intel привлече още един служител на AMD – Крис Хук

Intel привлече още един служител на AMD в лицето на Крис Хук (Chris Hook). Хук работи в AMD в продължение на почти две десетилетия (17 години), още от дните на ATI. По-рано този месец той обяви, че напуска, „за да поеме нова роля“ на друго място. Тогава не спомена каква ще бъде тази роля, но сега знаем. Той отбеляза, че в Intel ще отговаря за „Маркетинга на дискретната графика и визуалните технологии“. 

Крис Хук

В поста си във Facebook Крис казва: „Това е доста вълнуващо пътуване и аз лично искам да бъда част от него. Започвайки утре, аз ще ръководя маркетинговата стратегия за визуални технологии и предстоящи дискретни графични продукти“.

Някои от първоначалните задачи на Хук в Intel вероятно ще бъдат да вникне по-задълбочено в текущия маркетингов климат на компанията. Най-належащо вероятно ще е да създаде успешен екип, с който да повлияят на възприятията, че интегрираните графични операции на Intel са сила, с която трябва да се съобразяваме.

Най-важната мисия на Хук през следващите няколко години и след това вероятно ще бъде промяната на начина, по който хората свързват игрите с Intel.

Други назначения

Интересното е, че Intel напоследък привлича доста сериозни кадри. Крис Хук отново ще работи с Раджа Кодури (Raja Koduri) и Джим Келер. Раджа Кодури беше ръководител на Radeon Technologies Group в AMD, като отговаряше за разработването на Vega. Новата му позиция е ръководител на Core and Visual Computing Group. Джим Келер е водещият архитект на AMD Zen архитектурата, който след кратко пребиваване в Tesla, се присъедини към Intel миналия месец.

Новината донякъде индикира, че Intel разработва дискретен графичен процесор. От компанията всъщност не са потвърдили плановете си. Вместо това казват, че ще се фокусират върху „дискретни графични решения от висок клас за широк спектър от компютърни сегменти“.

Предвид броя на хората, които Intel наема в своя графичен отдел, трябва да се запитаме колко още хора от AMD и Nvidia ще привлекат. Intel със сигурност има ресурси да се конкурира в графичната арена и изглежда, че компанията най-накрая предприема стъпки за това.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Ивелина Георгиева

No matter how far you run, you can never truly escape, everything catches up to you at the end and when it does, it usually kicks your ass.