Instagram работи по създаването на самостоятелно приложение, което ще позволи на потребителите да разглеждат и купуват стоки. Това става ясно от доклад, публикуван от The Verge тази седмица. Платформата за електронна търговия понастоящем се развива. Изданието цитира „двама души, запознати с въпроса“. Вероятно апликацията ще бъде наречена IG Shopping, съобщава още сайтът.
С милионите фирми, използващи канала за споделяне на снимки, Instagram вероятно е в добра позиция да се насочи към онлайн пространството за пазаруване. Този ход ще усъвършенства съществуващите възможности за пазаруване: функцията за истории за Instagram, която позволява на потребителите да купуват стоки от приложението.
Facebook, собственик на социалната мрежа за споделяне на снимки, се превръща в основен играч в онлайн продажбите и пазаруването, според колонката на Ронда Абрамс през март относно съществуващия инструмент за пазаруване на Instagram.
Възможности
Повече от 800 милиона души използват сайта всеки месец, а компанията майка твърди, че 80% от потребителите следват поне една фирма там. Създаването на самостоятелна апликация ще позволи на фирмите по-засилена дейност и същевременно ще разшири възможностите за приходи.
В имейл представител на Instagram каза пред USA Today, че компанията отказва да прави коментар по доклада.
Все още не е ясно кога може да бъде пусната тази нова функция. Пазаруването обаче няма да бъде първата функция на Instagram, която ще бъде включена в самостоятелно приложение. Компанията тества директно и ново приложение за съобщения, още от миналия декември. През юни тя представи също IGTV, конкурент на YouTube, за заснемане на видеоклипове от потребителите.
Следете Technology.bg ежедневно, за да научавате всичко най-ново и всичко най-важно от света на технологиите!