Отново е време за едно от любимите ни събития в света на технологиите – конференцията за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv 2018! Събитието ще се проведе на 30 ноември 2018 година в конгресния център на Международен панаир Пловдив.
Водещи специалисти от цяла България ще представят най-актуалните и интересни теми в сферата на онлайн продажбите. Всички участници ще имат възможност да обменят опит и контакти с известни колеги от този бранш.
Участници
Очаква се Digital4Plovdiv 2018 да посетят над 70 лектори, разпределени в 4 панела. Сред тях са и много приятели на Technology.bg – като Тео Захариев, Ники Кръстев, Петър Николов, Ники Еленков и други.
Директорът „Маркетинг и продажби“ в DHL Express България Моника Митева, която работи за позиционирането на DHL като стратегически партньор както на корпоративния бизнес, така и на малкия и среден такъв, ще говори за търговската революция на 21-и век. Маркетинг координаторът на Google Partners за България Елена Арнаудова пък ще представи темата „2018 – българската реалност и възможности“.
Мениджърът на продажбите на OLX за България Надежда Попова, отговорна за разрастването и менажирането на телесейлс екипа, грижата и обслужването на бизнес потребителите в платформата, пък ще сподели с участниците в събитието 7 стъпки за лесни продажби онлайн. На 30 ноември изпълнителният директор на Метрика ООД Милена Рамчева ще засегне темата „Предимствата и недостатъците на цялостното обслужване“.
Главен организатор на конференцията е Интернет Медиа Груп, които организират и networking cocktail след събитието. На този коктейл участниците ще се запознаят отблизо с всички лектори и ще имат възможност да зададат своите въпроси лично.
Вижте какво се случи и на миналите събития от поредицата Digital4Plovdiv: