Digital4Plovdiv technology.bg партньорство

Нашите впечатления от Digital4Plovdiv 2017

Както вече знаете, Technology.bg беше медиен партньор на събитието Digital4Plovdiv, което се състоя на 30.11.2017 г. Отчетохме се подобаващо с трима посетители (Йордан Манов, Никола Гайдов, Екатерина Чимбова), както и трима лектори (Теодор Захариев, Петър Николов, Христо Петров). Покрай събитието завързахме доста интересни нови познанства, имаме двама потенциални кандидат-членове за скромното ни общество, основния екип на което вече наближава 100 човека, а същевременно успяхме (в обедната почивка) да проведем първата пловдивска сбирка на Technology.bg. Своите впечатления от Digital4Plovdiv ще разкажат нашите горепосочени приятели и съмишленици. За да изстискаме максимално полезната информация, проведохме анкета с всеки един от тях. Ето ги и въпросите:

Съдържание

Впечатления от Digital4Plovdiv – посетителската гледна точка

Как оценявате нивото на организация на събитието?

Йордан Манов: 

Впечатления от Digital4Plovdiv -

Екатерина Чимбова: 

Условия - Екатерина Чимбова

Иван Събев: 

Впечатления от Digital4Plovdiv - условия (Иван събев)

Никола Гайдов: 

Условия анкета - Никола Гайдов

 

Кои лекции избра да посетиш ? Защо?

Йордан Манов: 

  • Case study: 10 съвета как успешно да продаваме козметични и парфюмерийни продукти онлайн
  • Е-commerce – факти, цифри и тенденции, (БЕА) SEO тенденции за 2018г.
  • Less is More
  • Правни аспекти на електронната търговия- Как да се предпазим от санкции?
  • OnPage Оптимизация на онлайн магазин – Работещи SEO практики?
  • 7 начина да увеличим продажбите на онлайн магазина ни чрез видео маркетинг
  • Счетоводни аспекти на онлайн бизнеса

Екатерина Чимбова: 

  • 7 практически метода за силен и качествен трафик /case study/;
  • Поведенческата икономика- Как да използваме психологията на поведение на клиента за увеличаване на продажбите;
  • Развитието на дигиталния свят и тенденциите в България;
  • Дропшипинг – Как да продаваме онлайн, без да притежаваме стоката;
  • Онлайн търговията и Facebook- съвременният брак по сметка;
  • Inhouse marketing или как да рекламираме без да плащаме;

Подбрах лекциите така, че да получа максимално полезна информация за тенденциите, възможностите и успешните тактики, с които маркетингът и електронната търговия ще си служат.

Иван Събев: 

Основно посетих лекции за продажбата на хранителни добавки (Зала Нева), защото сега имам такъв фокус на занимания.

Никола Гайдов: 

Всичко, свързано с SEO, Grabo, как да продаваме чрез видео. Защото тези ми бяха най-интересни.

Как се представиха лекторите? Кои те впечатлиха най-много ? С какво ?

Христо Петров и счетоводната страна на нещата

Йордан Манов: 

Всички лектори се представиха на ниво. Особено полезни ми се сториха уъркшопа на Петър Дяксов – доста полезни практики за развиване на аудитория. Презентацията на Любомира Любенова за видеоматериалите, както и представянето на нашите лектори – Петър Николов (Less is More), Христо Петров (Счетоводната страна на нещата) и Теодор Захариев (OnPage оптимизацията). Някои от лекторите бяха дошли с идентична презентация от предишни събития и за хората, които са присъствали на тях, беше малко разочароващо, че няма да чуят нищо ново.

Екатерина Чимбова: 

Много добре подбрана, обяснена и полезна беше лекцията на Йордан Ангелов за психологията на клиента. Ясно изведени изводи и примери. Борислав Арапчев добави стойност с информация за техники и инструменти за по-качествен трафик. Акцентите бяха поставени върху силата на бранда и контент стратегията. Арапчев даде и много лесни за следване насоки за създаване на съдържание чрез своевременно събиране на най-важното от всички възможни източници и представянето му по увлекателен, резюмиран и адекватен начин чрез надграждане.

Иван Събев: 

Мисля, че добре се справиха… Може за друг път да се включат работни групи и повече казуси да се тренират.

Никола Гайдов: 

Някои лектори бяха незадоволителни, не се справяха с даденото им време, бяха притеснени. На други личеше, че нямат опит в презентациите. Предоставеният половин час за лекция беше недостатъчен, за да се представят дадените теми най-оптимално.

Какво научи? Споделете най-интересното и най-полезното.

Йордан Манов: 

Научих как НЕ СЕ правят видеоматериали. 🙂

Екатерина Чимбова: 

Брандът и бизнесът трябва да да изграждат полезено и качествено съдържание, за да стигат до по-качествен трафик; да насочат посланията си към добре подбрани, топли аудитории; да се ръководят от психологията на клиента и от полезността, която му доставят. Нещо, което се затвърди – значението и все по-нарастващото влияние на „свързания потребител“.

Иван Събев: 

Не си спомням нещо фрапиращо, аз имам друга формула за знаниeто… Трябва да повторя няколко пъти в занимания новите знания и така влизат в мен.

Никола Гайдов: 

Основното и най-полезно, научено от мен, бяха похватите за продажба чрез видео, както и tools за следене на контент в сайтовете.

Би ли посетил/а събитието отново?

С новите кандидат-членове и съмишленици

Йордан Манов: 

Да. Разбира се. Тези събития имат тенденцията да стават все по-добри с всяко следващо издание.

Екатерина Чимбова: 

Да.

Иван Събев: 

Да.

Никола Гайдов: 

Да.

Какви очаквания имаше към събитието? Оправдаха ли се ? Напиши препоръките си

Йордан Манов: 

Като цяло събитието беше доста добре замислено и организирано от Любомир и компания. Почти нямам конкретни забележки или отрицателни впечатления. Организацията на подобни събития е огромен ангажимент и много рядко можем да се справим така, че всичко да е перфектно. Колеги споделиха, че е имало някакви спънки по време на обяда в хотела, но ние така или иначе бяхме заети да провеждаме първата пловдивска сбирка на Technology.bg :). Надявам се за следващата конференция да не се налага да си пишем сами имената и проекта в баджовете, а да са предварително напечатани. Също така бих препоръчал да се отдели повече внимание на евентуално посещаемите лекции и разпределението им така, че да не се получава претрупване от хора в малките зали.

Екатерина Чимбова: 

Разочарована съм от конкретен лектор – беше използвал същата презентация, която е представял и на друго събитие в началото на годината. Главно поради добрите ми впечатления много се вълнувах да чуя какво има да каже. Препоръките ми са насочени към запазването на по-големи зали за бъдещи събития. Конференцията беше добре организирана, получих полезна информация и се запознах с интересни хора.

Иван Събев: 

Да, оправдаха се. Нетуъркингът след сесиите е важен.

Никола Гайдов: 

Имах големи очаквания, основно да науча нови неща. Оказа се, че повечето неща са обща култура на лекторите, и ги знаех предварително. Очакванията ми се оправдаха на 30%. Препоръките ми са следващият път да има повече и по-големи зали, повече време за лекторите, и повече конкретни примери за действия и стъпки към подобряване на дадена практика.

Впечатления от Digital4Plovdiv – Лекторската гледна точка

Как оценяваш нивото на организация на събитието?

Теодор Захариев:
лекторски условия за провеждане на събитието - анкета
Петър Николов:

лекторски условия за провеждане на събитието - анкета

Христо Петров:

лекторски условия за провеждане на събитието - анкета

Защо реши да бъдеш лектор на “Digital4Plovdiv” конференцията?

Теодор Захариев:

Защото видях възможност да се видя с приятни и интересни хора, да споделя малко от знанията си и да завържа контакти с евентуални бизнес партньори.

Петър Николов:

Поканиха ме… и си имаме закачка със екипа на SEOMax от няколко години

Христо Петров:

Защото смятам, че съм сред малкото счетоводители, които са наясно с терминологията на IT услугите, вкл. онлайн маркетинга и онлайн търговията, и мога да бъда полезен на участниците.

Сподели ни нещо, което те впечатли: въпрос на публиката, казус, разработен от друг лектор, нова информация

Дори на закриването не можеш да извадиш микрофона от ръцете на Тео :)

Теодор Захариев:

Определено бях впечатлен от начина на закриване на конференцията. Личеше си, че бе мислен дълго време. Комуникацията с публиката обаче липсваше, както и възможността им да задават въпроси. За сметка на това получиха ценни съвети от финалния панел „едноминутен мениджър“.

Петър Николов:

Това, което ме впечатли, беше присъствието на адвоката и на счетоводителя. Бяха може би най-стойностните презентации.

Христо Петров:

Впечатли ме мащаба на събитието – до този момент в България не е имало семинар с 30 лектора!

С какви хора те срещна събитието? Защо това е ценно?

Теодор Захариев:

С всякакви бизнеси, които имат нужда от оптимизация.

Петър Николов:

Всъщност видях се с няколко стари приятели, които не бях виждал през годините. А ценното е, че имаше много представители на бизнеса там в Пловдив, с които побъбрихме.

Христо Петров:

С ценни партньори, с които предлагаме допълващи се услуги на онлайн бизнесите.

Какви очаквания имаше към събитието? Оправдаха ли се ? Напиши препоръките си

Теодор Захариев:

Очакванията ми бяха оправдани напълно, даже бях приятно изненадан, че имаше толкова много хора и бизнеси от цяла България, както и гости от чужбина. Препоръките ми са свързани с начина на отношение към посетителите. Не може на най-голямата конференция, провеждана до сега в Пловдив, да не подсигуриш кафе и вода за участниците и лекторите. Може би организаторите са срещнали пречки или рестрикции от страна на хотела или липса на спонсори, но видях, че това направи лошо впечателение на голяма част от участниците.

Петър Николов:

Всъщност в България конференция с 400 участника няма как да е на ниско ниво. Може би тя се оформи като втората най-голяма конференция тук в България, на която ще се говори чисто за интернет маркетинг. Мисля си, че догодина организаторите ще направят и нещо ново и невиждано тук – например индивидуални обучения по дадени теми.

Христо Петров:

Очаквах да се запозная с ценни партньори и това се случи. Също така чух нови неща, които ще ми помогнат да върша работата си още по-добре.

Разкажи ни кратка смешна история или виц от твоята професионална област

Някой парти ли каза?

Теодор Захариев:

Най-забавното ми запитване за оптимизация беше за нишата „ремонт на покриви“ и гласеше нещо от сорта на: „Zdraveite iskam optimizaciq na sait za pokrivi. Moje s vash moje is moi sait“. 🙂

Петър Николов:

Ами виц няма да кажа – смешното е, че на няколко човека показах резултатите от една AMP страница, визуализирана при търсене на „печатане от телефон“, при това на техните телефони и на мобилна връзка. Видимият резултат ги шашна. Те не можаха да повярват, че може да има нещо толкова бързо. Е, после ме засипаха с въпроси де…

Христо Петров:

Знаете ли защо тоалетната хартия е поне двупластова? Защото винаги трябва да има едно копие за счетоводството 🙂

Галерия

Лекторски материали:

Теодор Захариев:

Христо Петров
Презентация

Петър Николов

Пепи Николов във вихъра си

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Йордан Манов

Никога не е късно да станеш за резил... :)