Начало / Технологии / Събития / Нашите впечатления от Digital4Plovdiv 2017
Digital4Plovdiv стартира на 30 ноември

Нашите впечатления от Digital4Plovdiv 2017

Както вече знаете, Technology.bg беше медиен партньор на събитието Digital4Plovdiv, което се състоя на 30.11.2017 г. Отчетохме се подобаващо с трима посетители (Йордан Манов, Никола Гайдов, Екатерина Чимбова), както и трима лектори (Теодор Захариев, Петър Николов, Христо Петров). Покрай събитието завързахме доста интересни нови познанства, имаме двама потенциални кандидат-членове за скромното ни общество, основния екип на което вече наближава 100 човека, а същевременно успяхме (в обедната почивка) да проведем първата пловдивска сбирка на Technology.bg. Своите впечатления от Digital4Plovdiv ще разкажат нашите горепосочени приятели и съмишленици. За да изстискаме максимално полезната информация, проведохме анкета с всеки един от тях. Ето ги и въпросите:

Съдържание

Впечатления от Digital4Plovdiv – посетителската гледна точка

Как оценявате нивото на организация на събитието?

Йордан Манов: 

Впечатления от Digital4Plovdiv -

Екатерина Чимбова: 

Условия - Екатерина Чимбова

Иван Събев: 

Впечатления от Digital4Plovdiv - условия (Иван събев)

Никола Гайдов: 

Условия анкета - Никола Гайдов

 

Кои лекции избра да посетиш ? Защо?

Йордан Манов: 

  • Case study: 10 съвета как успешно да продаваме козметични и парфюмерийни продукти онлайн
  • Е-commerce – факти, цифри и тенденции, (БЕА) SEO тенденции за 2018г.
  • Less is More
  • Правни аспекти на електронната търговия- Как да се предпазим от санкции?
  • OnPage Оптимизация на онлайн магазин – Работещи SEO практики?
  • 7 начина да увеличим продажбите на онлайн магазина ни чрез видео маркетинг
  • Счетоводни аспекти на онлайн бизнеса

Екатерина Чимбова: 

  • 7 практически метода за силен и качествен трафик /case study/;
  • Поведенческата икономика- Как да използваме психологията на поведение на клиента за увеличаване на продажбите;
  • Развитието на дигиталния свят и тенденциите в България;
  • Дропшипинг – Как да продаваме онлайн, без да притежаваме стоката;
  • Онлайн търговията и Facebook- съвременният брак по сметка;
  • Inhouse marketing или как да рекламираме без да плащаме;

Подбрах лекциите така, че да получа максимално полезна информация за тенденциите, възможностите и успешните тактики, с които маркетингът и електронната търговия ще си служат.

Иван Събев: 

Основно посетих лекции за продажбата на хранителни добавки (Зала Нева), защото сега имам такъв фокус на занимания.

Никола Гайдов: 

Всичко, свързано с SEO, Grabo, как да продаваме чрез видео. Защото тези ми бяха най-интересни.

Как се представиха лекторите? Кои те впечатлиха най-много ? С какво ?

Христо Петров и счетоводната страна на нещата

Йордан Манов: 

Всички лектори се представиха на ниво. Особено полезни ми се сториха уъркшопа на Петър Дяксов – доста полезни практики за развиване на аудитория. Презентацията на Любомира Любенова за видеоматериалите, както и представянето на нашите лектори – Петър Николов (Less is More), Христо Петров (Счетоводната страна на нещата) и Теодор Захариев (OnPage оптимизацията). Някои от лекторите бяха дошли с идентична презентация от предишни събития и за хората, които са присъствали на тях, беше малко разочароващо, че няма да чуят нищо ново.

Екатерина Чимбова: 

Много добре подбрана, обяснена и полезна беше лекцията на Йордан Ангелов за психологията на клиента. Ясно изведени изводи и примери. Борислав Арапчев добави стойност с информация за техники и инструменти за по-качествен трафик. Акцентите бяха поставени върху силата на бранда и контент стратегията. Арапчев даде и много лесни за следване насоки за създаване на съдържание чрез своевременно събиране на най-важното от всички възможни източници и представянето му по увлекателен, резюмиран и адекватен начин чрез надграждане.

Иван Събев: 

Мисля, че добре се справиха… Може за друг път да се включат работни групи и повече казуси да се тренират.

Никола Гайдов: 

Някои лектори бяха незадоволителни, не се справяха с даденото им време, бяха притеснени. На други личеше, че нямат опит в презентациите. Предоставеният половин час за лекция беше недостатъчен, за да се представят дадените теми най-оптимално.

Какво научи? Споделете най-интересното и най-полезното.

Йордан Манов: 

Научих как НЕ СЕ правят видеоматериали. 🙂

Екатерина Чимбова: 

Брандът и бизнесът трябва да да изграждат полезено и качествено съдържание, за да стигат до по-качествен трафик; да насочат посланията си към добре подбрани, топли аудитории; да се ръководят от психологията на клиента и от полезността, която му доставят. Нещо, което се затвърди – значението и все по-нарастващото влияние на „свързания потребител“.

Иван Събев: 

Не си спомням нещо фрапиращо, аз имам друга формула за знаниeто… Трябва да повторя няколко пъти в занимания новите знания и така влизат в мен.

Никола Гайдов: 

Основното и най-полезно, научено от мен, бяха похватите за продажба чрез видео, както и tools за следене на контент в сайтовете.

Би ли посетил/а събитието отново?

С новите кандидат-членове и съмишленици

Йордан Манов: 

Да. Разбира се. Тези събития имат тенденцията да стават все по-добри с всяко следващо издание.

Екатерина Чимбова: 

Да.

Иван Събев: 

Да.

Никола Гайдов: 

Да.

Какви очаквания имаше към събитието? Оправдаха ли се ? Напиши препоръките си

Йордан Манов: 

Като цяло събитието беше доста добре замислено и организирано от Любомир и компания. Почти нямам конкретни забележки или отрицателни впечатления. Организацията на подобни събития е огромен ангажимент и много рядко можем да се справим така, че всичко да е перфектно. Колеги споделиха, че е имало някакви спънки по време на обяда в хотела, но ние така или иначе бяхме заети да провеждаме първата пловдивска сбирка на Technology.bg :). Надявам се за следващата конференция да не се налага да си пишем сами имената и проекта в баджовете, а да са предварително напечатани. Също така бих препоръчал да се отдели повече внимание на евентуално посещаемите лекции и разпределението им така, че да не се получава претрупване от хора в малките зали.

Екатерина Чимбова: 

Разочарована съм от конкретен лектор – беше използвал същата презентация, която е представял и на друго събитие в началото на годината. Главно поради добрите ми впечатления много се вълнувах да чуя какво има да каже. Препоръките ми са насочени към запазването на по-големи зали за бъдещи събития. Конференцията беше добре организирана, получих полезна информация и се запознах с интересни хора.

Иван Събев: 

Да, оправдаха се. Нетуъркингът след сесиите е важен.

Никола Гайдов: 

Имах големи очаквания, основно да науча нови неща. Оказа се, че повечето неща са обща култура на лекторите, и ги знаех предварително. Очакванията ми се оправдаха на 30%. Препоръките ми са следващият път да има повече и по-големи зали, повече време за лекторите, и повече конкретни примери за действия и стъпки към подобряване на дадена практика.

Впечатления от Digital4Plovdiv – Лекторската гледна точка

Как оценяваш нивото на организация на събитието?

Теодор Захариев:
лекторски условия за провеждане на събитието - анкета
Петър Николов:

лекторски условия за провеждане на събитието - анкета

Христо Петров:

лекторски условия за провеждане на събитието - анкета

Защо реши да бъдеш лектор на “Digital4Plovdiv” конференцията?

Теодор Захариев:

Защото видях възможност да се видя с приятни и интересни хора, да споделя малко от знанията си и да завържа контакти с евентуални бизнес партньори.

Петър Николов:

Поканиха ме… и си имаме закачка със екипа на SEOMax от няколко години

Христо Петров:

Защото смятам, че съм сред малкото счетоводители, които са наясно с терминологията на IT услугите, вкл. онлайн маркетинга и онлайн търговията, и мога да бъда полезен на участниците.

Сподели ни нещо, което те впечатли: въпрос на публиката, казус, разработен от друг лектор, нова информация

Дори на закриването не можеш да извадиш микрофона от ръцете на Тео :)

Теодор Захариев:

Определено бях впечатлен от начина на закриване на конференцията. Личеше си, че бе мислен дълго време. Комуникацията с публиката обаче липсваше, както и възможността им да задават въпроси. За сметка на това получиха ценни съвети от финалния панел „едноминутен мениджър“.

Петър Николов:

Това, което ме впечатли, беше присъствието на адвоката и на счетоводителя. Бяха може би най-стойностните презентации.

Христо Петров:

Впечатли ме мащаба на събитието – до този момент в България не е имало семинар с 30 лектора!

С какви хора те срещна събитието? Защо това е ценно?

Теодор Захариев:

С всякакви бизнеси, които имат нужда от оптимизация.

Петър Николов:

Всъщност видях се с няколко стари приятели, които не бях виждал през годините. А ценното е, че имаше много представители на бизнеса там в Пловдив, с които побъбрихме.

Христо Петров:

С ценни партньори, с които предлагаме допълващи се услуги на онлайн бизнесите.

Какви очаквания имаше към събитието? Оправдаха ли се ? Напиши препоръките си

Теодор Захариев:

Очакванията ми бяха оправдани напълно, даже бях приятно изненадан, че имаше толкова много хора и бизнеси от цяла България, както и гости от чужбина. Препоръките ми са свързани с начина на отношение към посетителите. Не може на най-голямата конференция, провеждана до сега в Пловдив, да не подсигуриш кафе и вода за участниците и лекторите. Може би организаторите са срещнали пречки или рестрикции от страна на хотела или липса на спонсори, но видях, че това направи лошо впечателение на голяма част от участниците.

Петър Николов:

Всъщност в България конференция с 400 участника няма как да е на ниско ниво. Може би тя се оформи като втората най-голяма конференция тук в България, на която ще се говори чисто за интернет маркетинг. Мисля си, че догодина организаторите ще направят и нещо ново и невиждано тук – например индивидуални обучения по дадени теми.

Христо Петров:

Очаквах да се запозная с ценни партньори и това се случи. Също така чух нови неща, които ще ми помогнат да върша работата си още по-добре.

Разкажи ни кратка смешна история или виц от твоята професионална област

Някой парти ли каза?

Теодор Захариев:

Най-забавното ми запитване за оптимизация беше за нишата „ремонт на покриви“ и гласеше нещо от сорта на: „Zdraveite iskam optimizaciq na sait za pokrivi. Moje s vash moje is moi sait“. 🙂

Петър Николов:

Ами виц няма да кажа – смешното е, че на няколко човека показах резултатите от една AMP страница, визуализирана при търсене на „печатане от телефон“, при това на техните телефони и на мобилна връзка. Видимият резултат ги шашна. Те не можаха да повярват, че може да има нещо толкова бързо. Е, после ме засипаха с въпроси де…

Христо Петров:

Знаете ли защо тоалетната хартия е поне двупластова? Защото винаги трябва да има едно копие за счетоводството 🙂

Галерия

Лекторски материали:

Теодор Захариев:

Христо Петров
Презентация

Петър Николов

Пепи Николов във вихъра си

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Йордан Манов

Никога не е късно да станеш за резил... :)