Начало / Технологии / Събития / Digital4Plovdiv стартира на 30 ноември 2017
Digital4Plovdiv стартира на 30 ноември

Digital4Plovdiv стартира на 30 ноември 2017

След наскоро отминали събития като HackConf 2017 и Indit Black Hat конференцията, ние от екипа на Technology.bg, целим постоянно да изграждаме нови и интересни медийни партньорства. Време е да обърнем внимание на едно от най-сериозните събития в град Пловдив, а именно Digital4Plovdiv. 

Digital4Plovdiv – Мащабна конференция за онлайн маркетинг и търговия

Тази година конференцията ще се проведе на 30 ноември (четвъртък), а бройката лектори е вече цели 30 човека. Домакин на събитието ще бъде хотел Санкт Петербург, а темите за обсъждане отново ще бъдат свързани със събраните през годината реални казуси и практически примери. Като почетни гости ще присъстват кмета на град Пловдив – Иван Тотев, както и д.и.н Добрина Проданова – председател на пловдивската Търговско-промишлена камара.

Участници в екипа и съмишленици на каузата и инициативите в Technology.bg ще бъдат лектори в това издание на Digital4Plovdiv. Те са Петър Николов, Христо Петров и Теодор Захариев, а темите, за които ще говорят, можете да видите една идея по-надолу в статията.

Към този момент лекторите са 30 на брой, а лекциите ще се провеждат в три отделни зали.

Програма:

Зала 1 – „Пълдин“

Това е основната зала, в която ще се проведе откриването на конференцията, а лекциите ще засегнат сигурността в интернет, dropshipping, SEO тенденции и други.

Лекторите в тази зала ще бъдат:

  • Филип Мутафис – Как да изберем подходяща система за събиране на плащания в онлайн магазини?
  • Димитър Селенски – Добри практики при интеграцията на онлайн магазин и ERP системата
  • Катерина Лютакова – ”Правни аспекти на електронната търговия”- Как да се предпазим от санкции?
  • Георги Шопов – Дропшипинг – Как да продаваме онлайн без да притежаваме стоката
  • Никола Минков – SEO Comando 2018 (тенденции в SEO оптимизацията за 2018 година)
  • Жанет Найденова – Е-commerce – факти, цифри и тенденции
  • Бисер Вълов – Онлайн търговията и Facebook – съвременният брак по сметка
  • Любомир Русанов – Сигурност в Интернет! Можем ли да се справим сами?
  • Велизар Величков – Inhouse marketing, или как да рекламираме без да плащаме!
  • Елена Арнаудова – Развитието на дигиталния свят и тенденциите в България

Зала 2 ,,Нева“

Материалите в тази зала ще бъдат ориентирани основно в сферата на онлайн търговията, като за целта лекторите са предимно собственици на онлайн магазини и специалисти в областта. Очаквайте практически методи и канали за повишаване на резултатите и продажбите.

Лектори:

  • Петър Дяксов – Case study: 10 съвета как успешно да продаваме козметични и парфюмерийни продукти онлайн
  • Ивайло Тончев – Продажбата на хранителни добавки и лекарствени средства онлайн – полезни практики от онлайн аптека No 1
  • Ивайло Стоев – Здравословното хранене и онлайн маркетинга или как екипът на spirulina.bg успя да развие своя start-up
  • Александър Новоселски – Добрата визия продава или защо нашият бизнес се нуждае от добра рекламна фотография
  • Теодор Захариев – OnPage Оптимизация на онлайн магазин – Работещи SEO практики?
  • Любомира Любенова – 7 начина да увеличим продажбите на онлайн магазина ни чрез видео маркетинг
  • Калин Василев – Добри практики при изграждането на консуматорска промоция
  • Иво Горов – 10 НЕуспешни практики на E-commerce проекти в България
  • Николай Бакалов – Reactive vs Proactive Marketing – каква е разликата и какво всъщност означава терминът „добра практика“

Зала 3 ,,Дружба“

Тук занаятията ще бъдат разглеждани от практическата им гледна точка.  Едни от най-известните хора в дигиталния свят ще споделят своите знания и похвати. Очаквайте примери като поведенческа икономика, SEO примери, одити за онлайн магазини и още много.

Ето ги и лекторите:

  • Димо Димов – WordPress, Open Cart, Joomla или PrestaShop – Как да оптимизираме сайта си без намесата на програмисти?
  • Димитър Денев – Може ли със SaaS решение да създадете онлайн магазин за 24 часа?
  • Йордан Ангелов – Поведенческата икономика – Как да използваме психологията на поведение на клиента за увеличаване на продажбите?
  • Станислав Димитров – Ефективни Google AdWords стратегии за онлайн магазини
  • Дидо Григоров – SEO одит на онлайн магазин в реално време и често срещани SEO проблеми
  • Борислав Арапчев – 7 практически метода за силен и качествен трафик /case study/
  • Петър Николов – „Less is More“
  • Христо Петров – Счетоводни аспекти на онлайн бизнеса.

* Всяка лекция ще бъде с продължение 30 минути

Билети и цени:

Ако все още не сте си купили билет за Digital4Plovdiv, все още можете да го направите като използвате формата за регистрация. Цените са както следва:

  • Стандартен достъп (до 25 ноември): 140лв
  • Достъп в последния момент (след 25 ноември): 180лв

* Билетите включват достъп до всички зали.

И както винаги, ако се засечем на събитието, не се колебайте да кажете „здрасти“ 🙂

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Йордан Манов

Никога не е късно да станеш за резил... :)