Първото заглавие, чрез което NVIDIA ще представят своите нови технологии ще бъде Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. NVIDIA Turf Effects се цели да направи игрите още по-реалистични от към заобикаляща среда.
Новостите от NVIDIA Turf Effects
Често ни се случва да преминаваме през места в игрите, където сме обградени от предмети или природа. В реалния свят ние бихме усетили и видели ефектите от преминаването ни през поляна или храсти. Движението на тревата, сенките от мърдащите клони и дори разпръскването на цветчета от различните растения имат голям ефект върху изживяването. NVIDIA Turf Effects се целят именно в това.
Включените технологии като NVIDIA Volumetric Lighting, HBAO+ и NVIDIA Ansel позволяват на играта да симулира изключително точно движението ни в една подобна среда. Движейки се с автомобил ние бихме очаквали да оставяме следи в калта и да мачкаме тревата. Тя, от своя страна, да остане смачкана и да хвърля съответната сянка. Новите технологии от компанията се грижат за пълноценното и правилно възпроизвеждане на физическите свойства на всеки един детайл.
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands включва доста разходки из природата и там ще видим как героят ни наистина отблъсква тревата с краката си, оставя стъпки в калта и как сенките от всичко това са реално симулирани.
Какви точно технологии ще бъдат използвани в новите игри?
NVIDIA ANSEL е технология за правене на 360 градусови снимки в играта. Тя се използва в заглавия като ARK: Survival Evolved, Conan Exiles, Dishonored 2, Mirror’s Edge Catalyst, War Thunder, Watch Dogs 2 и The Witcher 3: Wild Hunt. Предстои също да я видим и в Mass Effect: Andromeda. Unity Engine и Unreal Engine разполагат с тази технология като plug-in от известно време.
NVIDIA Volumetric Lighting пък ще се грижи за осветлението в игрите. Здрач лъчите (god rays) са светлина, която минава през различни повърхности и въздух с различна плътност. Технологията се ползва в игри като Fallout 4, Far Cry 4 и Batman: Arkham Knight.
NVIDIA HBAO+ ще работи върху реалистичните сенки, хвърляни от различните елементи в играта. Това е доста позната и популярна технология. Тя вече се използва в заглавия като Assassin’s Creed Syndicate, Call of Duty: Ghosts, For Honor, Rise of the Tomb Raider и World of WarCraft: Warlord of Draenor.
Феновете на Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands ще се радват и на други технологии като G-Sync, GeForce Experience, 4К резолюция и NVIDIA Surround.
С радост ще изчакаме играта и подобренията по графиките. Надяваме се скоро да видим поредната голяма стъпка към един по-реалистичен виртуален свят. А защо не и във VR вариант?