На 12 октомври дигиталните бизнеси се събират в Пловдив, за да си поговорят по време на Digital B2B Technologies 2018 за актуални казуси и примери от ежедневието си, свързани с тенденциите и развитието на технологиите при дигиталните B2B модели.
Диалога на конференцията ще водят около 60 лектора – SAP, IDC, Cloud Face, Next Consult, PaySera, Internet Media Group, Navigato, Telelink, MediaPost, SIS Technology, Horizon, Auxionize, Дигитална агенция SEOMAX и още много известни компании. Организаторите са поканили почетни гости като Сашо Дончев (Overgas), посланика на Индия и кмета на град Пловдив.
На 12 октомври (петък), в Международен Панаир Пловдив, в 4-ри зали (панели) паралелно, ще разберем повече за предизвикателствата при изграждането на бранд, дефинирането на фирмената идентичност и възможностите за управление на онлайн репутация, партньорства и реклама през призмата на новите реалности, които предлагат най-свежите технологични решения.
Съдържание
Какво да очакваме?
По време на конференцията Digital B2B Technologies 2018, ще погледнем навътре в структурата на бизнеса, за да научим как по-оптимизирано да протичат процесите в него. Лекторите ще ни разкажат за конкурентните предимства пред компаниите, които анализират данните си и ще ни позволят да погледнем на приложенията като на инструменти на бизнеса. Сделките водят на срещата своето оптимизирано дигитално лице за автоматизиране на преговорите. След конференцията ще знаем повече за качественото управление на разплащанията, най-добрите практики по отношение на личните данни (GDPR) и киберсигурността. И въпреки, че сме технологично настроени и разговора е между дигиталните бизнеси, докато още сме вътре в бизнес системата, няма да подминем и дейностите, свързани с управлението на персонала.
Технологичната ни бизнес разходка продължава към рекламната комуникация, продажбите и взаимоотношенията. Събитието обещава поглед както върху резултатно ориентирана, така и върху омниканална маркетингова стратегия, автоматизацията на маркетинговите кампании и възможностите за тестване и навлизане на чужди пазари. Няма да бъдат подминати бизнес-към-бизнес комуникациите в LinkedIn и Facebook, чатботовете, продажбите при този модел чрез телемаркетинг. Ще стигнем и до създаването на WOW моменти при клиентското изживяване, персонализация и създаването на лоялност.
След което, завъртаме часовника, за да обсъдим бъдещето: дигиталната трансформация, облачните технологии, индустриален IoT, най-новото от блокчейн бизнес технологиите и предизвикателствата, свързани с обучението.
Заинтригувахме ли те ?
Вземи своя промокод в края на материала.
Програма на събитието Digital B2B Technologies 2018:
Панел 1 ,,Бранд, Идентичност, Реклама“
- 10:30 – 11:00 – Социалните медии като елемент от изграждането на фирмен брандинг. /Александър Георгиев /
- 11:10 – 11:40 – Бранд журналистика. Десет практически стратегии. /Евелина Андреева/
- 11:50 – 12:20 – Евент мениджмънт. Работеща стратегия за изграждане на бранда в В2В индустрията. /Иван Бондоков и Валентина Куцева/
- 12:30 – 13:00 – Как да прескочим „информационната дупка“ при планиране и организация на бизнес и медийни събития? /Стоян Стоянов/
- 14:00 – 14:30 – Brand Storytelling. Техники за повлияване при интернет комуникация. Убеждаване, влияние, манипулация и тролове. /Йордан Ангелов/
- 14.40 – 15.10 – Employer Branding. Човекът в центъра на комуникациите или как да привличаме служители. /Петър Лозанов/
- 15:20 – 15:50 – Brand & Crisis Communications. Дигитални бранд комуникации. Предизвикателства и възможности в постоянно променящата се дигитална среда. /Наталия Кирилова/
- 16:00 – 16:30 – Силата на бранда. Как да създадем, изграждаме и използваме най-ценния актив на компанията? /Станимир Андонов/
- 16:40 – 17:10 – Fusion Signage – партньорство в сродни сфери на бизнеса. Нови възможности на мултимедийната реклама /Владислав Лихолетов/
- 17:20 – 17:50 – Управление на онлайн репутацията /Online Reputation Management (ORM)/Денислав Георгиев/
Панел 2 ,,Структура, Процеси, Персонал“
- 10:30 – 11:00 – Keynote – BPM- Управление на бизнес процесите в B2B индустрията. /Радомир Миланов/
- 11:10 – 11:40 – Мобилните приложения в В2В индустрията – нова дигитална ,,мода“ или актуален инструмент за бизнеса. /Надя Динишева/
- 11:50 – 12:20 – Business intelligence (BI): Анализът на данни като конкурентно предимство./Александър Хаджидимитров/
- 12:30 – 13:00 – B2B eCommerce – основни тенденции в сектора /Данаил Андонов/
- 14:00 – 14:30 – Как да повишим ефективността на бизнес процесите? Дигитални инструменти за автоматизиране на преговорите при сключването на сделки. /Боряна Левтерова/
- 14:40 – 15:10 – Интегрирани системи за автоматизация на дейностите свързани с управлението на заплатите и кадрите /Петър Топалов/
- 15:20 – 15:50 – Управление на фирмените разплащания. /Мартин Богданов/
- 16:00 – 16:30 – GDPR. Това, което трябва да знаете за новите правила за защита на личните данни. /Владимир Александров/
- 16:40 – 17:10 – „Чувствате ли се киберсигурни? Какво е SOC?” „Какъв трябва да бъде вашият DPO и неговата роля“ /Александър Цокев, Петър Кирков/
- 17:20 – 17:50 – Що е то PCI DSS и има ли почва у нас? /Павел Камински/
Панел 3 ,,Маркетинг, Продажби, Взаимоотношения“
- 10:30 – 11:00 – Campaign Management. Могат ли маркетинговите кампании да бъдат автоматизирани? /Антония Бойкова/
- 11:10 – 11:40 – CRM – omnichanels Как да привличаме и задържаме клиенти в B2B: Внедряване на омниканална стратегия /Левент Коркмаз/
- 11:50 – 12:20 – Growth Hacking & SX ефект. Резултатно ориентирана маркетингова стратегия. /Любомир Атанасов/
- 12:30 – 13:00 – Как да навлезнем на чужди пазари? Бърз и безрисков тест на нов международен пазар. /Светлозар Димитров/
- 14:00 – 14:30 – IMC- Integrated Marketing Communication. B2B Интегрирани Маркетингови Комуникации: елементи, стратегии, управление /Димитър Иванов/
- 14:40 – 15:10 – Lead Generation in LinkedIn and Facebook /Благой Никушев/
- 15:20 – 15:50 – Създаване на уникално клиентско преживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие /Емил Вучков/
- 16:00 – 16:30 – Customer Loyalty. Лоялността на клиентите като основа на успешната компания. /Христо Радичев/
- 16:40 – 17:10 – Как да правим ефективни B2B продажби чрез телемаркетинг? /Павел Кьосев/
- 17:20 – 17:50 – Chat bot. Примери, развитие, внедряване. Чат ботове 2018 /Георги Георгиев/
Дискусионен панел 4 ,,Индустрия 4.0“
- 10:30 – 11:40 – Keynote – „Дигиталната трансформация – бъдещето на вашия бизнес“ /Нели Вачева, Борислав Арапчев, Стефан Радов, Тео Гранис/
- 11:50 – 13:00 – Keynote – „Облачните технологии през 2019 г. – основни тенденции и перспективи за развитието на В2В индустрията“ /Васил Йорданов, Светослав Христов, Дилян Попов, Димитър Аврамов, Невен Дилков/
- 14:00 – 15:10 – Keynote – „Индустриален IoT: използване на Интернет на нещата за решаване на реални бизнес проблеми“ /Иван Драгоев, Калоян Георгиев, Владимир Филипов, Живко Калотов, Бальо Динев/
- 15:20 – 16:30 – Keynote – „Blockchain technoligies. Какво да очакваме от блокчейна в 2019 година?“ /инж. Калин Цеков, Темелко Дечев, Васил Дъбов, Иван Джеферов, Иван Ванков/
- 16:40 – 17:50 – Keynote – „Бизнесът е дигитален – къде е обучението? Предизвикателства пред модерното практическо обучение“ /Антони Христов, Станимир Андонов, Милин Джалалиев, Благой Никушев, Камен Костадинов/.
Билети и цени на Digital B2B Technologies 2018:
- СТАНДАРТ: 200 лева. Цената включва присъствие в четирите панела
- VIP: 240 лева. Цената включва присъствие в четирите панела и покана за networking party
- VIP+: 400 лева. Цената включва присъствие за двама в четирите панела и покана за networking party
*Посочените цени са без включен ДДС
Промокод за всички приятели на Technology.bg с включени 30% отстъпка: TECH30D4P
Запиши се за нашия бюлетин, за да получаваш актуална информация и още специални предложения.