NVIDIA Turf Effects стъпват на пазара с Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

Първото заглавие, чрез което NVIDIA ще представят своите нови технологии ще бъде Tom Clancy’s Ghost Recon WildlandsNVIDIA Turf Effects се цели да направи игрите още по-реалистични от към заобикаляща среда.

Новостите от NVIDIA Turf Effects

Често ни се случва да преминаваме през места в игрите, където сме обградени от предмети или природа. В реалния свят ние бихме усетили и видели ефектите от преминаването ни през поляна или храсти. Движението на тревата, сенките от мърдащите клони и дори разпръскването на цветчета от различните растения имат голям ефект върху изживяването. NVIDIA Turf Effects се целят именно в това.

Включените технологии като NVIDIA Volumetric Lighting, HBAO+ и NVIDIA Ansel позволяват на играта да симулира изключително точно движението ни в една подобна среда. Движейки се с автомобил ние бихме очаквали да оставяме следи в калта и да мачкаме тревата. Тя, от своя страна, да остане смачкана и да хвърля съответната сянка. Новите технологии от компанията се грижат за пълноценното и правилно възпроизвеждане на физическите свойства на всеки един детайл.

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands включва доста разходки из природата и там ще видим как героят ни наистина отблъсква тревата с краката си, оставя стъпки в калта и как сенките от всичко това са реално симулирани.

Скрийншот от играта Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

Какви точно технологии ще бъдат използвани в новите игри?

NVIDIA ANSEL е технология за правене на 360 градусови снимки в играта. Тя се използва в заглавия като ARK: Survival Evolved, Conan Exiles, Dishonored 2, Mirror’s Edge Catalyst, War Thunder, Watch Dogs 2 и The Witcher 3: Wild Hunt. Предстои също да я видим и в Mass Effect: Andromeda. Unity Engine и Unreal Engine разполагат с тази технология като plug-in от известно време.

NVIDIA Volumetric Lighting пък ще се грижи за осветлението в игрите. Здрач лъчите (god rays) са светлина, която минава през различни повърхности и въздух с различна плътност. Технологията се ползва в игри като Fallout 4, Far Cry 4 и Batman: Arkham Knight.

NVIDIA HBAO+ ще работи върху реалистичните сенки, хвърляни от различните елементи в играта. Това е доста позната и популярна технология. Тя вече се използва в заглавия като Assassin’s Creed Syndicate, Call of Duty: Ghosts, For Honor, Rise of the Tomb Raider и World of WarCraft: Warlord of Draenor.

Скрийншот от играта Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

Феновете на Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands ще се радват и на други технологии като G-Sync, GeForce Experience, 4К резолюция и NVIDIA Surround.

С радост ще изчакаме играта и подобренията по графиките. Надяваме се скоро да видим поредната голяма стъпка към един по-реалистичен виртуален свят. А защо не и във VR вариант?

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Ивайло Янев

Технологичен ентусиаст, който обожава теми като Local и Cloud Storage, IoT, компютърни конфигурации, модове, компютърни и конзолни игри и всякакви странни и полезни джаджи.