Начало / Гейминг / Dark Souls Remastered Ревю

Dark Souls Remastered Ревю

От излизането на Dark Souls III изминаха две години, с което пламъкът на надежда за ново приключение от Souls поредицата постепенно започна да угасва. За щастие Miyazaki и компания отговориха на нестихващите апели на общността с Dark Souls Remastered. Стиснете зъби и се пригответе отново да се потопите в Lordran с нашето ревю на ремастъра на Dark Souls, което ви поднасяме с любезната помощ на Слави – Community Manager на Bandai Namco за България – youtube.com/GamingAnimeBG

Пламъкът отново гори

През 2011г. , Dark Souls постави началото на един изцяло нов игрови жанр и зае място в сърцето на всеки заклет геймър. За жалост мнозина не успяха да се докоснат до това великолепно заглавие, поради ексклузивността му за PS4 и миналото поколение конзоли. Същевременно, състоянието на играта за конзоли бе далеч от перфектно, като пословичен пример за това бе Blighttown, където кадрите драстично падаха до 10-15 в секунда. Все едно дизайнът на зоната не бе достатъчно ужасяващ и без това.

За радост на всички, Dark Souls Remastered върви гладко с 60 кадъра в секунда без почти никакви спънки, пренасяйки по великолепен начин преживяването от оригинала. Единствените места, при които срещнах проблеми, бяха сцените с повече огнени ефекти и противници, като например битката с гаргойлите. Всяка останала част от играта вървеше плавно, без никакви пречки.

Dark sSouls

Dark Souls в нова опаковка

В добавка към подобрената производителност, Dark Souls Remastered върви на Full HD резолюция при стандартните конзоли, както и на 4k при PlayStation Pro и Xbox One X. Предвид това, тя изпъква в пълния си блясък на 4к резолюция. Всяка сграда в далечината се откроява, всяка малка брънка в бронята е ясно различима, а моделите на босовете изглеждат по-добре от всякога. Въпреки това, новата версия на играта е Remaster, а не Remake, и в сърцевината си е заглавие от миналото конзолно поколение. Много от текстурите, които не изглеждаха впечатляващо в оригиналната версия, не са по-различни и сега. Зони като The Depths и Zen’s Fortress изглеждат размазано.

Dark Souls, Praise the sun

Едно от най-значимите подобрения е добавянето на волуметрично осветление (Volumetric Lightning). В резултат на това, душите изглеждат много по-ярко, а портите преди босовете сякаш излъчват собствена светлина. Кладите и лампите също изглеждат по-добре, благодарение на добавените particle effects и bloom.

Геймплей

По отношение на геймплея нововъведенията са малки, но значителни. Вече може да променяте завета си (covenant) от всяка клада (bonfire), вместо да търсите NPC-то, отговарящо за него. Текстовото описание на предметите вече е с увеличен размер, а размерът на HUD-a може да бъде регулиран. Така може да виждате по-голяма част от пространството и евентуалните заплахи, дебнещи в него. Това не са революционни промени, но те значително подобряват преживяването от играта.

Dragon

Отвъд подобрената производителност и промените в осветлението, всичко останало е практически същото. Позицията на противниците е непроменена, а менютата и HUD-а са същите като в оригинала. Ако очаквате допълнително съдържание или нещо по-различно, ще останете разочаровани.

Мултиплейър

Мултиплейърът също е подобрен, Dark Souls Remastered предоставя възможност за участие до шест души в арена битките, за разлика от допустимата граница от четири играча в оригинала. Играта също така поддържа dedicated servers и private matches. Това означава, че не може да се паднете срещу играч, който Ви превъзхожда по нива и екипировка. Ако се изправите срещу играч, който е с по-високо от Вас ниво, играта автоматично коригира това, като повишава вашето ниво. Предметите за лекуване в PvP-то са забранени, с изключение на фласките, като броят им при фантомите е намален наполовина. Това предотвратява възможността за дълги и проточени битки.

Sif

Dark Souls Remastered е една перфектна възможност за впускане в безмилостния свят на Lordran за всички, които са пропуснали да направят това, и едно чудесно извинение за завръщане в него – за всички останали.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Димитър Неделчев

Психолог ентусиаст, прохождащ автор и най-вече порода геймър. Към настоящия момент работя в социалната сфера, като прекарвам свободното си време излизайки с приятели, четейки книги и тренирайки.