Вече знаете много от тайните на успешния дропшипинг бизнес? Без да се изпотите, ще създадете магазин в Shopify. Знаете как се търсят продукти, как се редактират продуктови снимки и как се слага правилното описание на артикула. Добрата Инстаграм реклама е нещото, което обаче може да ви изведе едни гърди по-напред от конкуренцията.
Рекламите във „Фейсбук“ и „Инстаграм“, макар и широко използвани у нас, рядко се прилагат правилно. Какво имаме предвид? Вижте нашите съвети за успешна Инстаграм реклама и преценете – за кои от тях знаехте преди, и кои от тях реално използвате.
Съдържание
Видеото във вашата Инстаграм реклама
Снимката говори повече от 1000 думи. За сметка на това, едно видео може да „каже“ повече от 1000 статични изображения. Точно по тази причина видеото е перфектно за Инстаграм реклама. Заложете на опростеното. Покажете красотата на продукта си, както и неговите основни характеристики. Не забравяйте обаче, че най-успешните видеореклами в „Инстаграм“ и „Фейсбук“ на световно ниво са именно изчистените, по-обикновенички неща. Елементът, който не бива да пропускате в никакъв случай, е призивът към действие (call-to-action), което ще рече – какво да направят потребителите. Да купят, да се запишат за бюлетин, да харесат страницата ви… Бъдете конкретни.
Преодолейте страха от директните съобщения
Не искате да спамите хората и да им досаждате? Така рискувате да ви пропуснат като цяло. Не се бойте да изпращате директни съобщения до инфлуенсърите (тези със значително присъствие и солидна база от почитатели). Често това са хора, които с удоволствие биха споделили някой готин продукт с феновете си – срещу скромно заплащане или мостри на продукти. Много по-вероятно е целевата ви аудитория да обърне повече внимание на вашата Инстаграм реклама, ако тя идва от източник, когото вече следват и на когото вече се доверяват. Пример – спортни стоки, представени от любимия им онлайн фитнес инструктор.
Важно! Недейте да копипействате безкрайно дълги а-ла-спам съобщения до инфлуенсърите, защото това може и да ви изиграе лоша шега. Напишете нещо „човешко“, нещо лично и адекватно. Предварително анализирайте добре профилите на инфлуенсърите, които целите, както и що за хора ги следват, за да извлечете максимална полза от контакта с тях.Емотикони и ключови фрази
В „Инстаграм“ визуалното е водещо. Форматирайте различните си идеи в отделни редове и приложете тематични емотикони. Оставете малките картинки да създадат подходящото настроение за вашата реклама. Ако предлагате безплатна доставка – може да сложите картинка на кашонче от двете страни на текста и така, чисто визуално, веднага ще става ясно какво предлагате. Ако продавате телефони, използвайте съответните картинки, ръка за ръка с ключовите фрази, за да стигнете най-бързо до ума (и джоба) на потребителя.
Маркирайте с воден знак
Предвид, че става дума за дропшипинг, вероятно ползвате снимки, които не са заснети от вас самите. Това е ОК, но няма да бъдете единствените, които ползват същите снимки за промоции. Добра идея е поставянето на воден знак. Можете, например, да сложите логото си на някое по-ненатрапчиво място по снимката. Вариант е долу вдясно.
Ползвайте оригинални и различни стокови изображения
Не е грешно да използвате изображения от хранилищата. Това, което не искате да се случва обаче, е да имате абсолютно същите изтъркани от употреба картинки, които и конкурентите ви ползват.
Нека брандът ви се разраства органично
Платените реклами може и да са добър начин бързо да достигнете до широката публика. Те обаче далеч не могат да стъпят на пръста на истинските фенове на бранда ви, тези, които ще ви следват и ще се изкушават честичко да си вземат по нещо. За да насърчите органичното развитие на бранда, фокусирайте са над добавянето на популярни хаштагове, преглеждане на подобни на вашия профил акаунти, „харесване“ на публикации и коментиране под снимки. Отново, както при свързването с инфлуенсъри, не трябва да приличате на спамър. Бъдете повече човек и по-малко робот, ако искате да превърнете безброй много браузващи си хора в лоялни и плащащи потребители.
Истинският бранд изисква да му се посветите. В самото начало оставете близките и приятелите си свободно да изкажат мнението си за силните и слабите страни на това, което предлагате. Възможно е да се родят много свежи идеи, които да ви помогнат. Весело дропшипване!