Първи впечатления от Seven: The Days Long Gone

Затворът е място, което всеки себеуважаващ се крадец гледа да избягва. За съжаление, в тази игра доста бързо се озовавате зад решетките, след като един дързък обир поема неочакван обрат. Главният герой и крадец – Териел, e на път към ужасяващия островен затвор – Пех. За да влоши нещата допълнително, демонът в главата му ясно казва, че крадецът никога няма да напусне острова, освен ако не прави каквото му казва. Добро начало на едно RPG, бликащо от атмосфера и история. С това стартират първите ни впечатления от Seven: The Days Long Gone. Ако привлякохме вниманието Ви – продължете надолу.  

Seven: The Days Long Gone е изометрично RPG с дълбока история и фокус върху стелт механики. Играта предлага наистина впечатляващ дизайн на нивата и със сигурност ще изгубите много часове в нея. Ще трябва само да сте готови да се примирите с някои доста разочароващи бъгове. Играта е все още в Early Access стадии и това ясно си проличава от самия геймплей.
Seven: The Days Long Gone City Scape

В пост-апокалиптично бъдеще, където магиите и технологиите представляват едно и също нещо, главният герой е обсебен от древен демон, който го поставя на път да спаси света. Териел сам по себе си е забавен герой, който никога не взима нещата на сериозно и е склонен да прояви лекомислие във всяка ситуация. Той също така има тенденция да бъде безгрижен при всяка възможност. Може би и за това толкова лесно влиза в затвора.

Първите впечатления от Seven: The Days Long Gone е че играта е доста обстойна, пълна с интересни неща зад всеки ъгъл.

Огромният островен затвор Пех е едно голямо отворено ниво, но различните части на картата изискват да имате пропуски, тип виза. Те ще ви прекарат през силно охраняваните пропускателни пунктове. Като майстор крадец, придобиването на визи не би трябвало да е прекалено трудно. Чувствайте се свободни да откраднете каквото искате – когато искате. Просто гледайте да не ви хванат, защото Save и Load менютата ще ви станат до болка познати.

Seven: The Days Long Gone Quests

Това, което разделя геймплеят на Seven: The Days Long Gone от други изометрични RPG игри, е фокусът върху стелт и подскоци тип паркур. Дизайнът на светa е на принципа „балкони“, които ви позволяват да се движите под или над вашите противници. Това ви предлага повече възможности, когато планирате как да изиграете дадена мисия. Движенията на главния герой са доста отмерени и добре анимирани, а дизайнът на играта е великолепен баланс от Fantasy и Cyberpunk.

Въпреки че се насърчава стелт, имате на разположение няколко стила на игра. Стелт обаче е най-доброто решение, тъй като всички врагове имат различен конус на виждане и предвидими маршрути, които можете лесно да заобиколите. Ако пък се чувствате екстра подъл, маскирането като пазач е доста ефективен начин да се промъкнете в забранени места. Не стойте така дълго време, защото другите пазачи започват да се усещат, че видиш ли – не сте един от тях.

Seven: The Days Long Gone Parkour

Със своя интересен сюжет, нестандартна обстановка, смесица от физически боеве, стелт механики, магии и паркур елементи, Seven: The Days Long Gone е отлична и амбициозна изометрична ролева игра. За съжаление, тя все още е в своята Бета версия. Играта е пълна с всякакъв тип бъгове – от геймплей до такива в самия интерфейс. Изкуственият интелект има тенденцията да „изпростява“, което автоматично разваля стелт механиките.

Въпреки всичко, първите ни впечатления от Seven: The Days Long Gone са основно позитивни. Играта има доста потенциал и със сигурност ще я преразгледаме, когато поизчистят бъговете. За тези от вас, които не могат да чакат, в момента играта е намалена с 30% в Steam и GOG.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Васил Кендев

Геймър и ентусиаст на тема всичко футуристично и технологично. Често бъркам Sci-Fi с реалност, но май не ми пречи. От 10 години се занимавам с Youtube под една или друга форма и е най-голямото ми хоби за момента. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.