Начало / Гейминг / Първи впечатления от новия Metal Gear: SURVIVE
Metal Gear: SURVIVE

Първи впечатления от новия Metal Gear: SURVIVE

Ще ви представим първите си впечатления от наскоро излязлата бета на последната игра от поредицата Metal Gear. Пълната версия ще бъде налична за покупка и игра през март тази година. Metal Gear: SURVIVE включва зомбита, строене, балони с хелий и още. Играта е еднo от най-очакваните заглавия за 2018. Ако сте пропуснали да видите другите, можете да го направите тук. Надяваме се да сме ви полезни и да ви хареса.

Аватар

Влизаме в играта, избираме пол и име на своя аватар, след което измежду 28 различни лица си харесваме това, което смятаме за най–подходящо за нашия герой. Още тук можем да кажем, че графиката не изглежда особено обещаваща. Избрахме всички глезотийки като прическа, форма на нос, вежди, брада, уста и скули. В последствие установихме, че максималната дължина на брадата на героя е доста малка, което ни разочарова, защото ние обичаме да ни бъркат с Албус Дъмбълдор. Вече сме готови да станем убийци на безглавци, въпреки разочарованието от почти никаквото лицево окосмяване на героя ни. Ако се чудите как изглежда аватарът, който избрахме, нямаме нищо против да ви го покажем. А дори и да не се чудите, пак ще го направим.

 

Първите 30 минути от Metal Gear: SURVIVE

Пуска ни в едно бяло пространство, което няма край. Отново напомня на един магьоснически филм – моментът, в който главният герой умря. Оттук трябва да се екипираме с оръжия и да сменим бронята, която аватарът ни носи, за да не ни превърнат в безглаво зомби на предстоящата първа мисия. Това се случва с приближаване до черен кашон и тършуване из съдържанието му. Такива кашони в играта ще намерите в убежищата и близо до обджективите на мисиите.

Оказва се, че странното бяло пространство всъщност е някакъв вид начално убежище, което ни показва всички възможни опции. Нещо като меню на играта, но без пауза. Всичко е пред героя ни, ние просто трябва да се приближим до желаната опция. Малко трудно се разбира къде трябва да отидеш, за да започнеш мисия, и какво трябва да направиш като цяло. На хора като автора, които не са играли поредицата досега, ще им коства около 10 минути лутане и разглеждане на менюта, инвентари, бюра за строене и други всевъзможни.

Не можахме да разберем защо в убежището имахме нож и пистолет, а когато влязохме в мисията имахме само копие, което доведе до сигурната ни смърт. Три пъти! Чак след това разгадахме схемата на играта и начина, по който да екипираме оръжията си. В началото на Metal Gear: SURVIVE не се опитваме да тичаме за дълго, защото явно героят ни не е добре развит. След съвсем кратко време спира въобще да приема команди за каквото и да е било движение. Това, както се сещате, води до моменталната ни гибел, посредством зомби атака.

Не се страхувай да опиташ отново и отново

След няколко неуспешни опита за изпълнение на една и съща мисия, установихме, че можем да си направим куршуми в една от близките станции. Трябва обаче да действаме много бързо, защото зомбитата в тази игра изобщо не са бавни. Но е трудно, заради гореспоменатата невъзможност на героя ни да имитира Юсеин Болт. От друга станция, близка до тази, можем да си построим барикади, които да задържат безглавите зомбита. Не е от най-лесните неща, които сме правили, защото за споменатото строене са ни нужни материали, което значи, че трябва да обикаляме и да ги събираме. Мисията е за време и по картата има и други зомбита, които ни пречат, докато ние най-спокойно си берем тухли.

Ние успяхме да преминем през първата вълна, използвайки единствено нож, и то от петия опит. Когато се опитахме с пистолет, патроните ни свършиха. Не успяхме да си набавим нужните материали навреме и можете да се сетите какво се случи. На втората вълна идват различни видове зомбита, които гърмят, когато ги убием. Това може да е много полезно, ако има тълпа безглавци около нас. Но също може да е и нож с две остриета, ако не можем да избягаме навреме. Втората вълна зомбита от първата мисия е единственото, което успяхме да постигнем. След това авторът на този материал изключи конзолата си, в опит да я предпази от летежни уроци през балкон. Според нас играта е с малко завишена трудност още от самото ѝ начало.

Присъдата

В заключение можем да кажем, че Metal Gear: SURVIVE би могла да бъде много интересна, но за тези, които харесват игри, в които още от първите минути се усеща трудност. Ако като нашия автор, не сте играли поредицата, не сте ѝ особен фен, нямате здрави нерви и не обичате прекалено трудни игри, по–добре не се насилвайте и си вземете игра, която повече се доближава до вашия вкус.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Теневски