Начало / Гейминг / Най-чаканите конзолни игри през 2018-та
конзолни игри

Най-чаканите конзолни игри през 2018-та

Отмина още една година на страхотни геймплей изживявания. 2018-та изглежда ще е поредната година, която ще постави нови рекорди за гейминг индустрията. Очакват ни невероятни заглавия (както написахме в тази статия за PC игрите ) и е време да разгледаме най-чаканите конзолни игри за предстоящата година.

Red Dead Redemption 2

RDR 2 е предстояща екшън-приключенска игра, посветена на дивия запад, разработвана от Rockstar Games за PS4 и Xbox One. Очаква се да бъде пусната през второто тримесечие на 2018 г. Играта е предистория  на оригиналното заглавие и ще бъде третото вписване в Red Dead поредицата.

Играчът контролира Arthur Morgan, наркоман и член на бандата на Van der Linde. Arthur разгневява няколко бандитски групи в Запада. По всичко изглежда, че това ще бъде движещата сила на историята. Каубоят се сприятелява с невероятни съюзници в стремежа си да избяга от останалите бандити, които са по следите му.

Red Dead Redemption 2 изглежда абсолютно фантастична. По време на кадрите можем да видим движещи се влакове, огромни взривове и интензивни престрелки. Играта включва както самостоятелна история, така и онлайн мултиплеър компоненти.

Rockstar Games първоначално обявиха играта през октомври 2016 г. В деня на обявяването си за PlayStation 4 и Xbox One част от феновете поискаха да бъде пусната и за PC. Предвид успеха на GTA 5 мисля, че PC версията ще види бял свят по-късно през годината. Вторият трейлър бе пуснат на 28 септември 2017 г., като представи героите в играта. RDR 2 може да предложи общо седем героя. Джон Марстън, завръщащ се от първата игра, може би е един от тях. Разкриващите се произведения на изкуството от дебютния трейлър показват седмина мъже, които са ясно включени в основния разказ или в онлайн компонента на играта.

Ще споделим повече подробности за геймплея тук, когато те се появят.

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human е разработка на Quantic Dream и Sony Interactive Entertainment за PlayStation 4. Историята се развива в бъдещето, където всичко се върти около три андроида: Кара, която е беглец от фабриката за андроиди; Конър, чиято работа е да лови андроиди като Кара; и Маркус, който се посвещава на освобождаването на андроидите от робство. Според Quantic Dream, героите могат или да оцелеят, или да загинат – в зависимост от направените избори, които служат за оформяне на историята.

Играта произлиза от демонстрацията „Кара“ на Quantic Dream 2012, което беше Tech демо за PS3.

Detroit: Become Human е игра, изиграна от гледна точка на трети човек. Историята се разклонява в зависимост от избора на играча. Той може да се връща на определени точки в историята, за да промени решенията си, в случай че съжалява за избора си. Понякога колкото повече информация събираш в определено време, толкова по-голям е шансът за успех при вземането на решение за действие, което може да доведе до смъртта на персонаж.

Detroit: Become Human беше обявенa на 27 октомври 2015 г. на пресконференция на Sony по време на седмицата на игрите в Париж. Играта се появи през 2016 г. и 2017 г. на E3. След E3 2017 Quantic потвърди, че играта ще бъде пусната през 2018 г.

Days Gone

Days Gone е предстояща сървайвъл игра в разработка на SIE Bend Studio и ще бъде публикувана от Sony Interactive Entertainment за PlayStation 4 през 2018 г. Това ще бъде първото оригинално IP, създадено от SIE Bend Studiо. Unreal Engine 4 се използва за развитието на играта.

Намиращ се в постапокалиптична отворена среда, играчът поема контрола над главния герой на играта – „Дякон Св. Джон“, бивш ловец на глави. Той предпочита да живее опасен живот на път с мотора си. Пандемията, която унищожава почти цялото човечество и трансформира милиони други в „Freakers“, безмилостни зомбиподобни същества, е в центъра на историята.

Играчът може да използва множество начини за постигане на целите си, като например използване на стелт механики или агресивен подход с множество страхотни оръжия. В играта ще има динамична климатична система и цикъл ден-нощ. Това ще повлияе на геймплея, правейки зомбитата по-слаби и бавни през деня, но бързи и агресивни през нощта, напомняйки геймплея на Dying Light. Days Gone ще включва превозни средства, които могат да бъдат използвани за изследване на открития свят. Вашият надежден мотор ще може да бъде обновен и променен според вашите предпочитания.

Days Gone ще включва елементи на бой, занаяти и яко exploration в геймплей репертоара си. Очаква се да комбинирате тези различни механизми, за да оцелеете, като ги използвате по уникални и разнообразни начини, докато се справяте с рояци зомбита.

Понастоящем нямаме определена дата за пускане за Days Gone, но знаем, че ще използва всички ресурси на PS4 Pro. Sony потвърди на E3 2017, че Days Gone ще стартира през първата половина на 2018 година, въпреки че няма твърда дата.

Fire Emblem

Fire Emblem е тактическа ролева игра, разработена от Intelligent Systems и публикувана от Nintendo. Серията се състои от дванадесет оригинални конзолни игри, три препратки и два spin-off-a, които могат да се играят на множество игрални системи. Описана от създателите си като „симулация на ролева игра“, геймплеят се върти около тактическото движение на героите, базирани на мрежа (както Heroes игрите), като същевременно включва история и герои, подобни на тези в по-традиционната ролева игра.

Интересен аспект на геймплея е трайната смърт на героите в битката, която ги отстранява от останалата част от играта, ако бъдат победени. Серийното заглавие e всъщност името на титулярния обект – „Огненият емблем“, обикновено изобразяван като първобитно оръжие или щит, представляващи силата на войната и драконите – повтарящ се елемент в поредицата.

До 2003-та година няма игри от серията, пуснати извън Япония, но има двама героя от играта, Март и Рой, които бяха включени в Super Smash Bros. Melee. През 2001-ва популярността им, в крайна сметка, убеди Nintendo да пусне играта „The Blazing Blade“ в западните региони, под заглавието Fire Emblem през 2003 година. Новото заглавие е в процес на разработка за Nintendo Switch, обяви компанията по време на представянето на Nintendo Direct за франчайз. Неназованата игра ще дебютира през 2018 г., но за съжаление нямаме точна дата. Тя ще е първото заглавие „Fire Emblem“, което ще бъде пуснатo на домашните конзоли от повече от десетилетие.

God of War

God of War е в процес на разработка от Санта Моника Студио и публикуванa от Sony Interactive Entertainment.  Това ще бъде осмата игра в поредицата и осмата от хронологична гледна точка и ще бъде директно продължение на God of War 3, която излезе през 2010 г.

Играта ще отнесе поредицата към света на норвежката митология – всички предишни конзолни игри бяха базирани на гръцката митология, новото заглавие е нещо като рестарт на историята. Kratos ще се завърне като главен герой, а сега той има и син на име Atreus.

От трейлъра, показан на E3 2016, виждаме Kratos и сина му Atreus да се борят с трол. Atreus може да съдейства за борба, като например стрелба със светкавици по команда на играча. Предполагаме, че геймплеят ще наподобява този на The Last of Us, където ще може да играете и с двамата едновременно, за да решавате пъзели и да си помагате в битка.

Играта ще включва елементи, подобни на ролевите игри, като например знания за стрелба с лък, нова Rage система и крафтинг елементи.

Голяма промяната е, че Kratos вече няма да използва класическите остриета-вериги. Вместо това той ще използва магическа бойна брадва, наречена Leviathan Axe, която може да бъде подобрявана с ресурси, събрани по време на игра. Kratos също ще може да зареди брадвата и да изпусне енергията, която ще поврежда близките врагове. Режисьорът на играта, Cory Barlog, казва, че Leviathan Axe има дълбоко вкоренена история и връзка с героите; тя е свързана както със сина, така и с майка му. Друго ново оръжие, което Кратос ще използва, е щит. Когато не се използва, той се сгъва и изглежда като броня на лявата ръка на Kratos.

Играта се планира да бъде пусната в началото на 2018 г. за конзолата PlayStation 4.

Kingdom Hearts 3

Kingdom Hearts 3 е предстояща екшън ролева игра, разработена и публикувана от Square Enix за PlayStation 4 и Xbox One. Това е дванадесетата част от сериите Kingdom Hearts, продължение на Kingdom Hearts II и последната глава в сагата Dark Seeker. След приключването на събитията на Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, връщащият се главен герой, Sora, е придружен от Donald Duck, Goofy, King Mickey и Riku. Те се гмуркат в търсенето на седемте пазители на светлината и „Ключовете за връщане на сърцата“. Те ще кръстосат пътища с герои и светове, основани на различни франчайзи на Дисни и Final Fantasy на Square Enix.

Концепциите за играта започнаха още през 2006 г., след пускането на Kingdom Hearts II: Final Mix в Япония. След години на слухове и спекулации, по време на E3 2016, най-накрая бе потвърденo, че играта е в процес на развитиe. Kingdom Hearts III заема много геймплей идеи от другите игри в поредицата, но въвежда и нови такива като „Attraction Flow“, които включват различни атракции на Дисни Паркове.

Трейлър за геймплей бе пуснат по време на Световната обиколка на оркестър „Кралство сърца“ в Лос Анджелис, в средата на юни 2017 г. Следващия месец, на D23 2017, беше обявено, че играта ще се пусне през 2018 г. Nomura също заяви, че може да бъде създадена версия на играта за Nintendo Switch, но иска да се съсредоточи върху разработката и обещанието за завършване на версиите PlayStation 4 и Xbox One, преди да проучи други възможности за платформа.

Играта е създадена с помощта на Unreal Engine 4 и е насрочена за пускане през 2018 година.

Spider-Man

Spider-Man е предстояща екшън игра, базирана на едноименния супергерой на Марвел. Тя се разработва от Insomniac Games и ще бъде публикувана от Sony Interactive Entertainment за PlayStation 4.  Тя ще бъде първата лицензирана игра, разработена от Insomniac. Играта ще разкаже нова история за Spider-Man и не е свързана с филм, комикси или някоя от предишните игри. Историята ще обхваща както Питър Паркър, така и Spider-Man аспекти и ще включва по-стар, по-мъдър и по-опитен Спайдърмен.

Играта е поставена в открития свят на съвременен Ню Йорк, бива играна от гледна точка на трети човек. Играчите ще могат да използват способностите на Spider-Man, познати ни от години насам. Ефективни битки, мисии с таймер и стелт също ще бъдат включени в играта. Питър Паркър (извън костюма на Spider-Man) ще може да се играе в части от играта, а Мери Джейн Уотсън ще се играе в „ключови моменти“.

Играта бе обявена по време на пресконференцията на Sony E3 2016 на 13 юни. Тя ще бъде първата от поредица конзолни игри, разработвани от Insomniac и Sony, и бележи началото на новата стратегия на Marvel Games да работи с „най-добрите компании за игри“.

През април 2017 г. Райън Пенегос, вицепрезидент и изпълнителен редактор на Marvel Digital Media, заяви, че играта ще бъде пусната през 2017 г. На конференцията на E3 2017 на Sony беше направена първата игрална демонстрация и беше обявено, че играта ще бъде отложена за 2018-та.

Шон Ландън, президент на SIE America и председател на SIE Worldwide Studios, по-късно потвърди, че Spider-Man и другите конзолни игри на SIE, обявени за 2018 г. на конференцията, ще бъдат пуснати през първата половина на 2018 г.

Обобщение на най-очакваните конзолни игри през 2018

Завършихме и конзолните заглавия, които ни предстоят през идната година. Някои от игрите излизат съвсем скоро и със сигурност може да очаквате ревю и първи впечатления.Това са нашите топ най-очаквани конзолни игри за 2018-та година. Сега остава да ги дочакаме да излязат, а през това време споделете коя игра най-много чакате вие!

 

 

 

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Васил Кендев

Геймър и ентусиаст на тема всичко футуристично и технологично. Често бъркам Sci-Fi с реалност, но май не ми пречи. От 10 години се занимавам с Youtube под една или друга форма и е най-голямото ми хоби за момента. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.