PC игрите през 2018

PC Игрите през 2018, които очакваме с нетърпение!

Нова година, нови игри. Ето че 2017 си замина като топъл хляб и както всяка година, повечето игри, които всички чакахме, излязоха. На някои, като Battlefront II, им се иска сигурно да не бяха излизали, но въпреки всичко краят на годината наближава и е време да се загледаме в бъдещето. Решихме да разделим статията на платформи, тъй като игрите са много и не всеки притежава или се интересува от абсолютно всички „игрови медиуми“. Започваме, естествено, с PC игрите през 2018!

Darksiders 3

След като Amazon преждевременно разкри съществуването на Darksiders 3, THQ Nordic и Gunfire Games решиха да пуснат и официален геймплей на играта.

Darksiders 3 съществува наистина и ще се появи на пазара през 2018 година. За момента не е обявена точна дата, но знаем, че играта ще излиза за PC, PS4 и Xbox One.

Какво е Darksiders 3?

Играта ще ни позволи да играем с изцяло нов герой, известен като Fury. Fury е част от четиримата Конници на Апокалипсиса, сестра на War и Death от предишните две части. Талантлив маг, намиращ се в пост-апокалиптичните руини на Земята, тя ще трябва да използва своя доверен камшик, както и магическите си способности, за да възстанови баланса между доброто и злото. Това, разбира се, е най-общо казано за „ще върви по гайдата на The Charred Council“, но да не издаваме сюжета отрано.

Подобно на предишните заглавия, играчите ще имат напълно отворен свят за придвижване, изпълнен с подземия и тайни, които да открият. Според малкото изтекла информация, главната героиня ще се преджвижва свободно (без loadscreens) между редица различни среди и нива.

От геймплей видеото можем да направим заключения, че играта изглежда невероятно, a за повече детайли ще трябва да почакаме.

Anthem

Anthem е предстояща онлайн мултиплейър екшън ролева видеоигра, разработвана от BioWare и публикувана от Electronic Arts. Играта е предвидена да излезе за PC,PS4 и Xbox One през есента на 2018. Играчите ще поемат ролята на Freelancer, който си търси занимания в свободното време (занимания, включващи трепане на адски големи чудовища!). Anthem е екшън ролева игра с отворен свят и най-интересната ѝ част са костюмите, които можеш да носиш, наречени Javelins. Тези костюми могат да бъдат персонализирани да имат различни уникални оръжия и свръхчовешки способности. Два класа Javelins бяха показани по време на презентацията на Anthem на конференцията на Microsoft E3 2017. Единият е Рейнджърът, който е всеобхватен и добре балансиран откъм оръжия Javelin, и Колосът, който е по-големият и по-силно брониран Javelin, изпълняващ ролята на танк. Въпрос на време е да видим и лекуващ костюм.

Играта има както singleplayer формат, така и кооперативни мултиплейър елементи в „споделен свят“, които могат да имат до четирима членове на отбора в екип. Екипите могат да се борят с диви зверове и безмилостни мародери, докато разглеждат изгубени руини и преживяват масивни, променящи се в света терени, като например бурята, която видяхме в трейлъра.

Anthem иска да бъде директна конкуренция на други подобни игри в този жанр, като Destiny 2 и The Division. Според Патрик Сьодерлунд, вицепрезидент на EA, BioWare планира да подкрепи играта с ново съдържание и актуализации дълго след официалното пускане на играта, и това ще бъде „началото на може би 10-годишно пътуване“ за BioWare.

Monster Hunter: World

Monster Hunter: World е предстояща  екшън ролева игра в процес на разработка, която ще бъде публикувана от Capcom, и е петата игра в поредицата Monster Hunter. Играта бе обявена на конференцията на Sony по време на E3 2017 и понастоящем е насрочена за пускане през януари 2018 г . Ще започне с версии за PlayStation 4 и Xbox One в западните региони, след което ще излезе за PC. PC версията ще включва много по-големи карти, безпроблемни преходи между зоните в картата и кооперативен мод с до четирима играчи онлайн.

Както и при предишните игри в поредицата, играчът играе ролята на ловец, натоварен от „Изследователската комисия“ да издирва и да убива или улавя големи чудовища. Героят на играча няма никакви присъщи атрибути, но вместо това те се определят от предметите, които носи. Това включва оръжие, което идва от един от четиринадесетте архетипа (като дълъг меч, лък), който след това определя видовете бойни движения и способности, които играчът може да използва, и парчета броня, които могат да доведат до благоприятни или вредни бойни умения, ако се съчетаят правилно.

Докато някои базови предмети могат да бъдат закупени, използвайки пари в играта, повечето необходими предмети се изграждат от плячката, получена от убийства или залавяне на чудовища, награди от изпълнението на куестове или евенти по картата. Феновете на поредицата точат лиги по това дългоочаквано продължение.

Age of Empires 4

Microsoft обяви Age of Empires 4, дългоочакваното продължение на изключително популярните стратегически серии.

Разработена от Relic Entertainment, играта е една от най-очакваните от PC игрите през 2018! Феновете бяха изненадани с дебютното разкриване на трейлър по време на Gamescom 2017. Компанията коментира участието си в проекта на своя уебсайт:

„Не можехме да бъдем по-горди, че сме част от наследството. Нямаме търпение да използваме нашите силни страни като студио, за да смесим историческия контекст с дълбоко стратегически геймплей и да върнем Age of Empires отново в челните редици на игрите и в ръцете на любимата си общност.”

Повече от десетилетие след The ​​Age of Empires III, феновете най-накрая получават продължение на поредицата.

Age of Empires 4 Геймплей – Какво можем да очакваме?

Отново, тъй като трейлърът не предоставя геймплей или твърди подробности за играта, трудно можем да кажем окончателно какво можем да очакваме от Age of Empires 4, особено сега, когато е в ръцете на нов разработчик. Изводът, който можем да си извадим, е че въз основа на показаното в трейлъра, играта ще се проведе през различни периоди от историята. В трейлъра също така виждаме индианци, британски червени костюми, римляни и др.

За съжаление все още нямаме официална дата на издаване. Досега Relic Entertainment разкри само обяснителен трейлър, който съдържа преди всичко концептуално изкуство и незначителни подробности за това какво да очакваме от гледна точка на действителната игрална механика.

Skull and Bones

Златната ера на пиратството. Време, когато капитанът на ренегатите командва най-мощните оръжия на Земята – бойни кораби. Вие сте ненаситен пиратски капитан, отказал кралското помилване. Нямайки нищо за губене, плавате от Карибите до Индийския океан – екзотична и неподправена граница, пълна с богатства.

Skull & Bones е предстояща екшън игра, разработена от Ubisoft Сингапур за PC, PlayStation 4 и Xbox One. Действието на играта се върти около пиратството и военноморски действия.

Skull & Bones е тактическа екшън игра, поставена в открита световна среда, играеща се от трето лице. Играчите поемат контрола на персонализиран пиратски капитан, плаващ в Индийския океан, и могат да играят с до петима други играчи, с които да се съюзят или борят в океана. Основен компонент е мултиплейър режим Loot Hunt, където две групи играчи се съревновават в търсене на съкровища, за да натрупват допълнително богатството си.

Развитие

Skull & Bones е първата видеоигра, водена от разработчика Ubisoft Сингапур, която основава своята концепция върху военноморските битки на Assassin’s Creed IV: Black Flag.

Skull & Bones бе открита по време на пресконференцията на Ubisoft на Е3 2017. Тя бе потвърдена за PC, PlayStation 4 и Xbox One – с подобрения за PlayStation 4 Pro и Xbox One X – и ще бъде пусната през втората половина на 2018.

Agony

Agony е Survival хорър игра, създадена от Madmind Studio и публикувана от PlayWay. Играчите започват пътуването си като измъчена душа в дълбините на Ада,без спомени за своето минало. Специалната способност да контролират хората, които срещат по пътя си, дава на играчите необходимите мерки да оцелеят в екстремните условия, в които се намират.

Agony ще бъде официално пусната на 30 март 2018 г.

Играта се играе от първо лице. Играчът контролира един от мъчениците, осъдени на живот в Ада. За разлика от другите мъченици, този притежава уникалната способност да контролира останалите. Използвайки механика като притискане и задържане на дъха си, играчът може да избегне демоните, които неспирно го търсят. Освен, че се крие, играчът трябва да решава пъзели, за да отключи нови области. Има скрити статуи, които играчът може да събере, както и картини и други тайни, които могат да бъдат открити из цялата игра.

Първите впечатления от играта бяха положителни. Gameranks награди Agony с второ място в техните Топ 10 игри от Gamescom. През ноември 2016 г. разработчиците на Agony стартираха кампанията си в Kickstarter, за да финансират създаването на играта. Кампанията надмина целта си и приключи през декември 2016.

Sea of Thieves

След години на работа по заглавията и проектите на Kinect, разработчикът Rare изглежда е отново в топ форма с пиратското приключение Sea Of Thieves. Xbox One и PC-exclusive играта е на път да бъде една от най-вълнуващите игри, излизащи през 2018 година.

Досега сме имали шанс да видим навигацията на играта на кораба, лова на съкровища и дори битки на играч срещу играч. Събрахме всичко, което знаем  за играта, съставено предимно от интервюта на разработчици и официални видеоклипове.

Пирати и кораби

В основата на играта ще бъде, разбира се, пиратският аватар на играча, който ще може да се персонализира с пол, физика, външен вид и екипировка. За да се запази фокусът върху уменията на играчите, а не върху статистиката, няма класове или специализации в Sea of ​​Thieves. Играчите могат да се озоват в определени роли, за да се подкрепят един друг, но запазването им неформално пречи на играта да принуждава пиратите да играят в определен стил на игра.

В истински стил на Rare, играта съдържа очарователен стил на изкуство, който обхваща по-леката страна на седемте морета. Това е игрален свят, който в никакъв случай не е тъмен и реалистичен, а точно обратното. Можете да се изстреляте от оръдия, за да се придвижвате бързо, и да ядете банани, за да възстановите здравето си.

Microsoft обяви, че този мултиплейър пиратски екстравагант ще пристигне на 20 март 2018.

Обобщение на PC игрите през 2018

Лето 2018-то се очертава един много интересен и разнообразен гейминг сезон – като почнем с библейски екшън-рпг-та, минем през новата космическа сага на ЕА (Боже, опази!) и се наситим с пирати, всичко изглежда чудесно и прекрасно. Но дали ще е така в действителност, можем само да се пробваме да отгатнем. Ние, от гейминг екипа на Technology.bg, ще се нагърбим със задачата да следим редовно и отблизо тези заглавия, както и всички други, които междувременно ще прихванат интереса ни.

Това са нашите топ най-очаквани PC заглавия за 2018-та година. Надяваме се нашият избор да Ви е харесал. Ако и Вие с нетърпение чакате някоя игра, споделете в коментарите!

А ние, в останалото време, ще подготвим материал и за най-очакваните конзолни парчета!

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Васил Кендев

Геймър и ентусиаст на тема всичко футуристично и технологично. Често бъркам Sci-Fi с реалност, но май не ми пречи. От 10 години се занимавам с Youtube под една или друга форма и е най-голямото ми хоби за момента. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.