Hearthstone

Hearthstone: Нърфове, пакове и промени

Турбулентни времена се задават на хоризонта за любителите на Hearthstone. Съвсем скоро – в рамките на идните два месеца – ще се сблъскаме със следващия експанжън, който ще хвърли и последната шепа пръст върху гроба на „Годината на Мамута“ и спохождащата я мета. Standard формата ще напуснат Whispers of the Old Gods, One Night in Karazhan и Mean Streets of Gadgetzan експанжъните. Дали за да направят прехода по-лесен, дали просто защото могат – междувременно от Team 5 са ни подготвили и уникалния Quest for 3000 packs.

It’s over 3000!!!

Hearthstone

Да почнем с най-важното! Промоцията с доста яко име по случай края на Годината на Мамута в Hearthstone ще важи от 1-ви февруари 9:00 ч. PST (19:00 ч. българско време) до 14-и февруари 21:00 ч. (7:00 ч. българско време). През това време всеки изпълнен дневен куест ще ви даде едно участие за невероятната томбола от 3000 Hearthstone пака, шлема на Lich King, фланелка, шапка и значка. Разбира се, играейки на едро, типично по Близардски, Team 5 не спират дотук. 1000 играчи ще получат по един Мамутски бъндъл от карти – 10 пака от всеки експанжън, пуснат през Годината на Мамута. И не на последно място – 50 000 играчи ще получат по общо 3 пака, по 1 от всеки от споменатите експанжъни.

Междувременно всеки желаещ ще може да закупи по един (на акаунт) промоционален бъндъл от 3 х 10 пака карти от Un’Goro, Frozen Throne и Kobolds & Catacombs експанжъните.

Hearthstone

Нърфове… дъст ли чух?

За да завършим статията все пак с някаква доза оптимизъм, частта с нърфовете ще трябва да влезе по средата. Болката и този път е истинска, изваждайки от строя само четири, но изключително ключови карти за най-силните мета тестета в игра. Разбира се, доза утеха е фактът, че по-долу споменатите ще могат да бъдат дъстнати за 100% от стойността си, но това не прави загубата по-малка. Погребението им очакваме ориентировъчно с началото на следващия мартенски ranked сезон. А сега, по ред на болката, преброй се…

Hearthstone

Следвайки светлия пример на някога безкрайно популярни Common карти като Abusive Sergeant или Turskarr Totemic, сега е ред на Bonemare да попадне под ударите на Nerfhammer. Макар и оскъпена само с еднo мана, темпото, което картата носеше, намалява значително, забавяйки играта с един ход. Дали ще последва съдбата на предшествениците си и ще напусне скоропостижно тестетата ни в посока Hearthstone-ския Dust City, или ще успее да се задържи над повърхността, само времето ще покаже.

Hearthstone

Първоначално най-подценената карта от целия Kobolds & Catacombs експанжън – Corridor Creeper, бързо се превърна в неминуема добавка към почти всеки агресивен дек. Своевременно и ефектът й над метата нарасна до този печален момент, в който се прощаваме с голяма част от ефективността ѝ. Имайки предвид Epic рядкостта на картата и сериозността на нърфа, вероятността да бъде обменена за 100% от дъст стойността си е повече от голяма.

I’m in chaaaarge… NO MORE. Patches the Pirate ще запази една от функциите си в тестетата на своите собственици – да скъсява пътя до по-важните им карти. За сметка на това обаче губи charge ефекта си, което определено отнема голяма част от привлекателността му. С charge или без, Patches the Pirate е обречен да напусне Standard формата, бидейки част Mean Streets of Gadgetzan експанжъна, който ще ни напусне скоро. Моята съвест е чиста, 1600 дъст и лека му пръст. Забавното тук е, че губейки charge ефекта си, Patches ще се сдобие и с нова реплика. Каква, ще видим.

Hearthstone

От една страна, едно мана пак е наполовина по-малко от две мана. От друга страна, едно мана е безкрай пъти повече от нула мана. Така че ударът тук е силен и малко под колана за Priest играчите. Макар и огромен фен на Machine gun/Highlander Priest дековете, аз няма да се разделя с Raza the Chained с тъга. Така или иначе напускащ Standard формата, 1600-те части от праха от Raza ще бъдат надлежно инвестирани във fun-to-play фонда на Hearthstone акаунта ми.

Промени в Ranked системата и новия облик на любимия Ladder

Започвайки с началото на мартенския ranked сезон, разстоянието между всички рангове ще се изравни на 5 звезди. На пръв поглед това ще забави значително изкачването за по-голямата част от Hearthstone обществото, но промяната идва и със своите плюсове.

Hearthstone

Ако досега ви е дразнело, че се налага да стигнете до 20-и ранк, за да вземете сезонния кардбек, то ще се зарадвате да узнаете, че това ограничение вече отпада. Вместо това ще трябва само да спечелите общо 5 ranked игри, без значение между кои ранкове играете. Прогреса си ще можете да проследите в Quest Log панела на Hearthstone.

Hearthstone

Макар и привидно двойно удължен, пътят ни до първите спокойни пристани на борбата за позиция в ranked ladder-а не се удължава значително. За сметка на петте звезди между всяко ниво, при рестартирането на всеки сезон вече ще се връщаме само с четири rank места назад. Или иначе казано:

Rank 14 с две зверзди ще се върне до Rank 18 с две звезди.
Rank 10 с една звезда ще се върне до Rank 14 с една звезда.
Legend играчи ще се връщат до Rank 4 с 0 звезди.

Това ще позволи на всички играчи още в началото на сезона да бъдат групирани с други, сходни по сила, правейки прогреса им през Ladder системата по-интересен и предизвикателен. В крайна сметка как тези промени наистина ще афектират Hearthstone преживяването, остава да видим.

А в заключение – няколко думи за предстоящите промени и от самия Ben Brode:

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Иван Иванов