Начало / Гейминг / All Walls Must Fall: За цената на една игра
All Walls Must Fall: За цената на една игра

All Walls Must Fall: За цената на една игра

Много от вас може би вече са чули, и дори с интерес следят какво е развитието около новата тек ноар стратегия на име All Walls Must Fall. Играта, разработвана от берлинското студио inbetweengamesвече предизвиква доста интерес, главно заради стилната си графика и интересeн геймплей. И всичко това на стойност, по-ниска от 40,000 Евро!

All Walls Must Fall – много съдържание за малко пари?

Първоначалната цел в kickstarter страницата на All Walls Must Fall бе едва 15,000 Евро, което накара много геймъри и разработчици да изпитат сериозни съмнения. Че може ли да се направи игра за 15,000 Евро?! Румънците за толкова пари се опитват да направят кола и пак на нищо не прилича!

Все пак inbetweengames до този момент са събрали малко над 36,000 Евро, като всяка следваща достигната финансова стъпка добавя допълнително съдържание към играта. Например последната цел от 40,000 Евро ще добави допълнителна геймплей зона към всяко ниво на играта. И да, тази зона ще са тоалетните. Какво ли толкова ще става там?

Играта залага на стилна графика

Шпионска стратегия с пътуване във времето

Но стига сме говорили за пари и тоалетни! Какво точно представлява All Walls Must Fall? Действието в играта се развива през 2089 г. в паралено време, когато Студената война никога не е свършвала. Изтокът и Западът продължават да играят своите подмолни шпионски игри, само че този път е намесено и пътуване във времето. Крехкото статукво е напът да бъде унищожено, когато независима бунтовническа фракция обявявя, че ще извърши атомна атака в различни точки на Земята.

Действието се развива из нощен Берлин.

Играчът поема контрол над таен агент, който умело трябва да използва възможността си за пътуване във времето, за да изпълни своята задача. Цялото действие на играта се развива в една единствена нощ из улиците и нощните клубове на Берлин. All Walls Must Fall ще е походова тактическа стратегия, тип Fallout 1 и 2, X-COM, Jagged Alliance и други. Това означава, че по време на битка, докато е ваш ред, играта е на пауза. Така имате време внимателно да планирате всяко следващо действие. В унисон с този жанр, камерата е със задължителното изометрично разположение.

Битките ще бъдат походови, като на с пауза ежду ходовете.

Създателите обещават, че целият екшън в играта ще се развива на фона на собствен изключително зареждащ саундтрак бийт. Нещо повече, ритъмът на музиката ще играе дествителна роля върху развитието и планирането на вашите ходове. Да, и на нас не ни е много ясно как ще стане това, но пък звучи адски интересно. И тъй като музиката е толкова основополагаща за All Walls Must Fall, авторите са се погрижили играта да притежава зверски електронен саундтрак. Нещо повече, той ще се самонаглася според действията на главния герой! Слушайте част от него на ваша отговорност, защото е адски заразаен и ще го въртите, докато ви потече кръв от ушите!

Pre-alpha версия на All Walls Must Fall за участниците в Kickstarter кампанията вече излезе през месец май. Пълна версия на играта за Windows, Мac и Linux е планирана за септември 2017. И ако за 40,000 Евро е наполовина толкова добра, колкото изглежда, всички големи разработчици ще трябва да се застрелят в окото!

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Константин Георгиев

Войн на 90-те, тръгнал на последен поход срещу пълната безидейност и пошлост на днешната развлекателна индустрия. Дайте ми класически видео игри, екшън и хорър филми от 80-те и 90-те, постапокалиптична фантастика и ще ми станете най-добри приятели!