Слуховете, според които Adobe придобива Magento, вече са официална новина. Обединяването за 1.68 млрд. щатски долара с Magento Commerce Cloud ще позволи на търговията да се интегрира безпроблемно в Adobe Experience Cloud, като предоставя една платформа, която да служи както на B2B, така и на B2C клиенти в световен мащаб.
Една визия
Платформата Magento обединява цифровата търговия, управлението на поръчките и унифицирана услуга, която дава възможност за пазаруване в широк спектър от индустрии. Двете компании заявяват, че споделят обща визия за бъдещето на цифровото преживяване.
Adobe е лидер в проектирането и предоставянето на дигитално преживяване чрез съдържание и данни. Търговията също е неразделна част от услугата за клиентите. Magento предоставя възможност за дигитална търговия на Adobe Experience Cloud и оркестрация на поръчки както за физически, така и за цифрови стоки в различни индустрии. Това включва търговия на дребно, търговия на едро, производство и публичен сектор.
Платформата Magento е изградена на доказана с времето технология, подкрепена от жизнена общност от повече от 300 000 програмисти. Партньорската екосистема на компанията осигурява хиляди предварително изградени разширения, включително плащане, доставка и логистика. Това ниво на гъвкавост дава възможност на бизнеса бързо да навлезе и да възпроизведе възможностите си за търговия според своите уникални бизнес нужди.
Сегашните клиенти на Magento включват марки като Canon, Helly Hansen, Paul Smith и Rosetta Stone. Adobe и Magento споделят съвместни клиенти, включително Coca-Cola, Warner Music Group, Nestlé и Cathay Pacific.
Вълнение
„Adobe е единствената компания, която има водеща роля в създаването на съдържание, маркетинг, реклама, анализ и търговия – позволявайки практически опит в реално време на клиентите“
Това каза Брад Ренчър, изпълнителен вицепрезидент и генерален директор на Digital Experience, Adobe. „Внедряването на търговията в Adobe Experience Cloud с Magento дава възможност на Adobe да направи всеки момент личен и още по-вълнуващ.“
„Ние сме много развълнувани да се присъединим към Adobe. Вярваме, че това ще бъде чудесна възможност за нашите клиенти, партньори и разработчици“. Това пък добави Марк Лавел, главен изпълнителен директор на Magento. В края на краищата, Лавел ще продължи да ръководи екипа на Magento като част от Adobe Digital Experiencе. Той ще се отчита пред изпълнителния вицепрезидент Брад Ренчър.
Сделката, която се очаква да приключи през третото тримесечие на 2018 година, в момента подлежи на регулаторно одобрение. До сключването на сделката всяка компания ще продължи да работи независимо една от друга.