X-Cape 1200

X-Cape 1200: Отвъд границите на приключението с Moto Morini

Moto Morini представи туристическия макси „адвенчър“ Moto Morini X-Cape 1200, който олицетворява по най-добрия начин свободния дух и жажадата за приключения. Продажбите на модела започват поетапно на различните пазари от тази есен, очакваме го и в България до края на годината.

Мотоциклетът е създаден и разработен от дизайнерския и развоен център на марката в Италия и е насочен към мотористите, които желаят да се насладят на изключително изживяване благодарение на комбинацията от иновации, безопасност, функционалност, прекрасен стил и традиции.

X-Cape 1200 се отличава с практичност и с лесни поддръжка и управление при всякакви ситуации. „Мускулестата“ линия на дизайна му подчертава призванието му на истински „турър“, но с добавени спортни щрихи, докато внушителните му пропорции, формата на резервоара и височината на седалката от 840 мм го превръщат комфортна за всеки мотоциклетист машина.

4-тактовият V2 Corsa Corta EVO двигател на Moto Morini гарантира плавна езда и високи динамични показатели. Той е с работен обем от 1187 куб. см, мощност от 129 к.с. и 87-градусов ъгъл между цилиндрите. Това осигурява съвършен баланс между компактните му размери и неговата производителност. Силовият агрегат е с незабавна реакция и въртящ момент дори и при ниски обороти, а 107-милиметровият диаметър на буталото, съчетан с 66-милиметров ход  балансира максималната мощ и плавното опериране на мотора. Максималната мощност от 95 кВт (129 к.с.) е възможна при 8750 об/мин, а максимумът на въртящия момент достига до 106 Нм (10,8 kgm) при 7000 об/мин и това съчетание обуславя надеждност и отлично управление при средни и високи обороти. Tри различни настройки на двигателя позволяват X-Cape да бъде адаптиран според конкретната необходимост, като превключването между комфортни или спортни режими се случва напълно удобно и естествено.

X-Cape 1200 е истинско олицетворение на технологичността, комфорта и безопасността и предлага отлична динамика, забавление и адаптивност както на асфалтов път, така и на пресечен терен.

Алуминиевите джанти със спици, комбинирани с гуми Pirelli Scorpion Trail 3, подобряват гъвкавостта на всеки терен.

В името на контрола и безопасността, X-Cape 1200 е оборудван с антиприплъзващ съединител за плавна смяна на предавките и по-добро сцепление при задното колело при всякакви ситуации.

Системата на ABS Bosch Cornering може да бъде изключена при офроуд езда и да осигурява ефективно спиране дори при най-предизвикателните завои. Тракшън-контролът е с 3 степени на регулиране, а сензорите в гумите непрекъснато следят налягането.

X-Cape 1200

Комфортът е гарантиран от седалки и ръкохватки с отопление, допълнени от протектори за ръцете срещу вятър и частици. Автопилотът позволява поддържането на постоянна скорост при дълги пътувания по магистрала. Регулируемата слюда е идеална аеродинамична защита. Информацията от интегрираната навигационна система се показва на широк 7-инчов TFT екран. Оборудването включва 2 USB порта (USB + USB-C) и предна камера за запис на маршрута ви.

Завиващите светлини подобряват видимостта при нощна езда, а радарът за мъртва точка в задната част постоянно следи зоната около мотоциклета и подава сигнал при наличието на превозни средства в точките с лоша видимост, като така подобрява безопасността при изпреварване и престрояване.

Пътниците също се радват на комфорт благодарение на удобните алуминиеви степенки за крака.

X-Cape 1200 ще бъде наличен за поръчки с редица оригинални допълнителни аксесоари Moto Morini, в това число и с комплект пътни чанти, които превръщат всяко пътешествие в изключително изживяване.

Купувачите ще могат да избират между три цвята – червено Energy Red, черно Viper Black бяло Artic White.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Дължина х широчина х височина: 2250x950x1530

Колесна база: 1550 мм

Маса, незареден: 259 кг

Височина на седалката: 840 мм

Обем на резервоара: 24,5 л

Клиренс: 190 мм

Рама: алуминий и стомана

Вилка: алуминий

Спирачна система BREMBO

Предна спирачка: двоен диск, 320 мм, моноблок спирачни апарати

Задна спирачка: единичен диск, 280 мм, фиксиран спирачен апарат

ABS Bosch с функция в завой и с опция за изключване

Окачване KAYABA

Предно: Напълно регулируема обърната вилка, ø 48 мм, 180 мм ход на колелото

Задно: Прогресивна връзка с единичен амортисьор, ход на колелото 180 мм

Гуми и джанти

Отпред: 120/70-R19 Pirelli Scorpion Trail 3, спици 3.5”x19”

Отзад: 170/60-R17 Pirelli Scorpion Trail 3, спици 4.5”x17”

Двигател

Тип двигател: V2 87°, 4-тактов

Работен обем: 1187 куб. см

Диаметър х ход: 107 мм x 66 мм

Степен на сгъстяване: 12.3:1

Макс. въртящ момент: 106 Нм/10,8 kgm/7000 об/мин

Макс. мощност: 95 кВт/129 к.с. / 8750 об/мин

Инжекционна система: Magneti Marelli

Макс. скорост: 220Km/h

Охлаждане: течно

Разпределение: DOHC, 2 цилиндъра, 8 клапана

Стандарт на вредните емисии: Euro 5+

Цветове

Бяло Arctic White, червено Energy Red, черно Viper Black

За Мoto Morini

Мoto Morini e италиански производител на мотоциклети с 88-годишна традиция и много постижения в мотоциклетния спорт. Компанията е основана през 1937 г. в Болоня от Алфонсо Морини.

 

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Ивелина Георгиева

No matter how far you run, you can never truly escape, everything catches up to you at the end and when it does, it usually kicks your ass.