The Division 2 – Потвърдена!

Две години след официалното издаване на The Division и един ден преди нашето ревю беше обявено и продължението на този онлайн шутър. The Division 2 се разработва от редица студиа, обединени под крилото на Ubisoft. По играта се работи отпреди близо 2 години и екипът нараства с всеки изминал ден.

The Division е онлайн тактически шутър, за който наскоро написахме доста обстойно ревю. След 2 години ъпдейти играта вече върви към края на живота си. Продължението ѝ е потвърдено, но доскоро имаше големи съмнения за нейното бъдеще. The Division претърпява доста промени през последните 2 години и едва сега се превърна в игра, годна за играене.

The Division 2 Official

The Division 2 няма официална дата за издаване.

Julian Gerighty, главният директор на играта, твърди, че по заглавието работи екип от над 1000 души. Главните разработчици от шведското студио Massive Entertainment, американците от Redstorm Entertainment и още 3 студия на Ubisoft, разпръснати из целия свят, са отговорни за продължението.

За момента нямаме нито скрийншоти, нито тийзър и ще трябва да почакаме до Е3 2018 през юни, когато играта ще бъде разкрита официално. А дотогава са предвидени две големи обновления на първото заглавие. В началото на юни ще видим нова механика в първата играта наречена Crests.  Te ще представляват редица предизвикателства, които ще свържат двете игри. Това ни дава причина да смятаме, че продължението може да види бял свят до края на тази година.

The Division 2 Confirmed

Играта ще ползва обновена версия на сегашния си engine – Snowdrop. Както споменах и в предишната статия , енджинът е доста тежък. Възможно е тази негова обновена версия да влоши нещата на по-стари машини. Няма информация и дали историята на играта ще продължи в Ню Йорк или в друг град. Ubisoft е известна с редица игри, които запазват основните си механики и история, но сменят локацията. Историята в първата игра ни остави с много въпросителни и главният антагонист е все още жив.

Надяваме се The Division 2 да се поучи от грешките на първата игра и да надгради гейминг преживяването. Неслучайно казах, че първата игра имаше потенциал, който загуби доста лесно, а сега тази отговорност се пада върху продължението.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Васил Кендев

Геймър и ентусиаст на тема всичко футуристично и технологично. Често бъркам Sci-Fi с реалност, но май не ми пречи. От 10 години се занимавам с Youtube под една или друга форма и е най-голямото ми хоби за момента. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.