От 01.07.2022 всички клиенти, които още не са се прехвърлили към Revolut Bank, ще бъдат автоматично мигрирани. Ето и повече информация.
На 1 юли Revolut Payments UAB се слива в Revolut Bank UAB, което означава, че всички клиенти на Revolut Payments UAB ще бъдат прехвърлени към Revolut Bank UAB от 1 юли нататък.
Съдържание
Защо се налага сливането?
Наскоро лиценза за банкова дейност на Revolut в ЕС беше разширен, което им позволява да предлагат услуги, свързани с плащания и приемане на депозити, чрез Revolut Bank UAB. За да продължат да предлагат интересни нови продукти на клиентите си, се налага сливане на Revolut Payments UAB в Revolut Bank UAB.
Какво ще се случи?
Вашата сметка в Revolut Payments UAB ще бъде прехвърлена към Revolut Bank UAB и ще стане текуща сметка. Настоящият ви IBAN ще остане същият. Можете да използвате текущата си сметка за извършване на плащания и съхранение на средства, както обикновено.
Ако е приложимо, вашият депозит до 100 000 € ще бъде предпазен по Схемата за гарантиране на депозитите.
Ако използвате други продукти или услуги, предлагани от Revolut Payments UAB (с изключение на застрахователните), от 1 юли 2022 г. тези продукти и услуги ще се предлагат от Revolut Bank UAB.
Ако сте на платен план
Ако имате абонамент за план Plus, Premium или Metal, от 1 юли 2022 г. този абонамент ще бъде предлаган от Revolut Bank UAB.
Това също означава, че Revolut Bank UAB ще бъде групов притежател на полиците по вашата застраховка за ежедневна защита и пътуване. За да продължат да предлагат най-добрите услуги, са включили новото дружество за дистрибуция на застраховки Revolut Insurance Europe UAB. От 1 юли 2022 г. Revolut Insurance Europe UAB ще ви предоставя цялата информация за вашата застраховка за ежедневна защита и пътуване, а също така ще отговаря на въпроси, които бихте имали относно вашето покритие.
Въпреки горепосочените структурни промени към застраховането, вашите покритие и приложими условия остават същите. Не е необходимо да подписвате никакви нови застрахователни документи или да правите промени в съществуващите такива.
Вие няма да заплащате нищо за миграцията на вашето дружество за дистрибуция на застраховки към Revolut Insurance Europe UAB.
Също така от компанията уточниха, че потребителите на планове Plus и Premium имат достъп до две сметки Revolut Junior. Поради горепосочените промени, са направени някои промени в правилата и условията за Plus, Premium и Metal. Важно е да прочетете и приемете тези промени.
Правила и условия на Premium
От компанията правят малки промени към другите продуктови условия, които са необходими за отразяването на новата им структура. Новата версия на условията, включително „Лични правила и условия“ и „Условия за Plus, Premium и Metal “ ще влезе в сила на 1 юли 2022 г. Ако желаете да закриете акаунта си поради тези промени, можете да го направите преди 1 юли 2022 г.
Ако не ги уведомите преди 1 юли, че желаете да прекратите акунта си, вие се съгласявате и потвърждавате, че ви е бил предоставен и сте прочели нашия Документ с информация за застраховка на депозити.
Вследствие на сливането, вашите лични данни ще бъдат обработвани от новия доставчик на услуги – Revolut Bank UAB.
Не сте доволни по някаква причина?
От компанията са убедени, че процесът ще премине гладко и няма да има смущения в услугите или те ще бъдат минимални.
Ако желаете да разговаряте със служител от отдела за обслужване на клиенти или да подадете жалба, можете да се свържете чрез чата за поддръжка на клиенти в приложението Revolut.
Ако все още сте недоволни от тези промени, можете да закриете вашия акаунт в Revolut безплатно по всяко време преди прехвърлянето, или след като бъдете прехвърлени към Revolut Bank UAB.
Можете да се включите в дискусията относно новите промени в нашата фейсбук група – Технологичното общество на България.