Най-епичното завръщане през тази година е на Nokia, но брандът не е единствения в това отношение в технологичния сегмент, по-точно в нишата на смартфоните. Става дума за Моторола – една от най-известните телефонни марки в историята, останала в сянката на Леново след като бе продадена от Гугъл на китайския производител.
Леново отбелязаха забележителен ръст през изминалата година, но и Моторола бележи успехи, отчасти благодарение на Гугъл. Докато компанията бе собственост на гиганта от Маунтейн Вю, първото поколение на MotoG успя да стимулира продажбите в средния сегмент на смартфоните. Представянето на този модел, въпреки по-слабите характеристики, се оказа умен ход и успя да възвърне престижа, с които компанията е известна.
В царството на технологиите, особено в сегмента на видео игрите и конзолите, повторното лансиране често носи зашеметяващ успех и този ход на Моторола е на път да сътвори подобен успех. Припомняме, че Леново включи бранда в каталога си за смартфони и възвърна славата му. Компанията дебютира с лого, напомнящо за най-славните ѝ години. Моторола възвръща своята идентичност с „Мото от Леново“, кореспондиращо с небезизвестното от близкото минало „Мото“.
Плановете на Леново
От Леново обещават да работят за приемственост на така харесвания „Мото“ от среден клас. Очаква се различните модели на Моторола да излизат без промотираното „Мото от Леново“, а с оригиналното лого на бранда. Леново продължават да са собственик на марката, като успоредно ще продължават да развиват смартфони със собствения си бранд.