Softline стартира дейността си в Източна Европа през 2018 година, като стъпва на 6 нови пазара – Хърватия, Унгария, Румъния, Сърбия, Словения, а вече и в България. Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Microsoft. Нейният основен фокус за региона ще бъдат облачните решения и сигурност, развитие на ИТ стратегията, управление на услуги – ИТ аутсорсинг и Deployment services (сървърна технология за мрежова инсталация на операционни системи Windows).
Softline България планира да обърне специално внимание на нишовия SMB пазар. Именно виждайки големия потенциал в професионалното обслужване на средния бизнес – с 50 до 250 служители.
Постижения и цели
В световен мащаб компанията е сред лидерите в процесите на дигитална трансформация за партньори и клиенти от Северна и Южна Америка, Югоизточна Азия, Русия и Източна Европа. Приходите на компанията за 2017 година надхвърлят 1,19 млрд. щатски долара. Отчита се среден ръст на продажбите в Softline Group от над 30% през последните 10 години. Продължителният растеж на Softline не спира и през 2018 година и приходите надхвърлят 1,27 млрд. щатски долара.
За 25 години, ИТ компанията може да се похвали с бизнес в 50 страни и офиси в 95 града. Softline обслужва над 60 хиляди SMB клиенти и корпорации, както от частния, така и от публичния сектор. Близо 5 000 специалисти помагат на клиенти и партньори да се ориентират в постоянно променящата се дигитална среда.
С приходи от над 1 млрд. долара годишно, Softline все още действа като стартъп на новите пазари. Иновативната компания разчита на уникален подход в така наречения бизнес „партньор-към-партньор“. Това е изграждането на партньорски отношения с други разработчици на решения и сътрудничеството с тях, дава предимство на Softline да предоставя големи възможности за местните си клиенти. С глобаления си опит и контакти, фирмата може да предложи решения на клиенти, които не са известни на местния пазар, но биха били най-доброто решение за техния бизнес.
В България
„Темповете, с които се променя бизнесът са изключително динамични. Глобализацията и стремежът на клиентите към дигитална трансформация ни дават възможност да помогнем на местните си партньори да достигнат до международни клиенти. Можем да подкрепим български ISV да предлагат своите решения на пазара в Русия чрез нас“, сподели Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа.
Българският екип има повече от 15 години опит на местния ИТ пазар. Той познава изключително добре продуктите и решенията на Microsoft. Стремежът на Softline България е да помогне на клиентите у нас да преминат през предизвикателството, наречено „дигиталната трансформация“. Това се случва чрез комбиниране на най-добрите световни практики и разбирането на местния пазар.