След наскоро отминали събития като HackConf 2017 и Indit Black Hat конференцията, ние от екипа на Technology.bg, целим постоянно да изграждаме нови и интересни медийни партньорства. Време е да обърнем внимание на едно от най-сериозните събития в град Пловдив, а именно Digital4Plovdiv.
Съдържание
Digital4Plovdiv – Мащабна конференция за онлайн маркетинг и търговия
Тази година конференцията ще се проведе на 30 ноември (четвъртък), а бройката лектори е вече цели 30 човека. Домакин на събитието ще бъде хотел Санкт Петербург, а темите за обсъждане отново ще бъдат свързани със събраните през годината реални казуси и практически примери. Като почетни гости ще присъстват кмета на град Пловдив – Иван Тотев, както и д.и.н Добрина Проданова – председател на пловдивската Търговско-промишлена камара.
Участници в екипа и съмишленици на каузата и инициативите в Technology.bg ще бъдат лектори в това издание на Digital4Plovdiv. Те са Петър Николов, Христо Петров и Теодор Захариев, а темите, за които ще говорят, можете да видите една идея по-надолу в статията.
Към този момент лекторите са 30 на брой, а лекциите ще се провеждат в три отделни зали.
Програма:
Зала 1 – „Пълдин“
Това е основната зала, в която ще се проведе откриването на конференцията, а лекциите ще засегнат сигурността в интернет, dropshipping, SEO тенденции и други.
Лекторите в тази зала ще бъдат:
- Филип Мутафис – Как да изберем подходяща система за събиране на плащания в онлайн магазини?
- Димитър Селенски – Добри практики при интеграцията на онлайн магазин и ERP системата
- Катерина Лютакова – ”Правни аспекти на електронната търговия”- Как да се предпазим от санкции?
- Георги Шопов – Дропшипинг – Как да продаваме онлайн без да притежаваме стоката
- Никола Минков – SEO Comando 2018 (тенденции в SEO оптимизацията за 2018 година)
- Жанет Найденова – Е-commerce – факти, цифри и тенденции
- Бисер Вълов – Онлайн търговията и Facebook – съвременният брак по сметка
- Любомир Русанов – Сигурност в Интернет! Можем ли да се справим сами?
- Велизар Величков – Inhouse marketing, или как да рекламираме без да плащаме!
- Елена Арнаудова – Развитието на дигиталния свят и тенденциите в България
Зала 2 ,,Нева“
Материалите в тази зала ще бъдат ориентирани основно в сферата на онлайн търговията, като за целта лекторите са предимно собственици на онлайн магазини и специалисти в областта. Очаквайте практически методи и канали за повишаване на резултатите и продажбите.
Лектори:
- Петър Дяксов – Case study: 10 съвета как успешно да продаваме козметични и парфюмерийни продукти онлайн
- Ивайло Тончев – Продажбата на хранителни добавки и лекарствени средства онлайн – полезни практики от онлайн аптека No 1
- Ивайло Стоев – Здравословното хранене и онлайн маркетинга или как екипът на spirulina.bg успя да развие своя start-up
- Александър Новоселски – Добрата визия продава или защо нашият бизнес се нуждае от добра рекламна фотография
- Теодор Захариев – OnPage Оптимизация на онлайн магазин – Работещи SEO практики?
- Любомира Любенова – 7 начина да увеличим продажбите на онлайн магазина ни чрез видео маркетинг
- Калин Василев – Добри практики при изграждането на консуматорска промоция
- Иво Горов – 10 НЕуспешни практики на E-commerce проекти в България
- Николай Бакалов – Reactive vs Proactive Marketing – каква е разликата и какво всъщност означава терминът „добра практика“
Зала 3 ,,Дружба“
Тук занаятията ще бъдат разглеждани от практическата им гледна точка. Едни от най-известните хора в дигиталния свят ще споделят своите знания и похвати. Очаквайте примери като поведенческа икономика, SEO примери, одити за онлайн магазини и още много.
Ето ги и лекторите:
- Димо Димов – WordPress, Open Cart, Joomla или PrestaShop – Как да оптимизираме сайта си без намесата на програмисти?
- Димитър Денев – Може ли със SaaS решение да създадете онлайн магазин за 24 часа?
- Йордан Ангелов – Поведенческата икономика – Как да използваме психологията на поведение на клиента за увеличаване на продажбите?
- Станислав Димитров – Ефективни Google AdWords стратегии за онлайн магазини
- Дидо Григоров – SEO одит на онлайн магазин в реално време и често срещани SEO проблеми
- Борислав Арапчев – 7 практически метода за силен и качествен трафик /case study/
- Петър Николов – „Less is More“
- Христо Петров – Счетоводни аспекти на онлайн бизнеса.
* Всяка лекция ще бъде с продължение 30 минути
Билети и цени:
Ако все още не сте си купили билет за Digital4Plovdiv, все още можете да го направите като използвате формата за регистрация. Цените са както следва:
- Стандартен достъп (до 25 ноември): 140лв
- Достъп в последния момент (след 25 ноември): 180лв
* Билетите включват достъп до всички зали.
И както винаги, ако се засечем на събитието, не се колебайте да кажете „здрасти“ 🙂