Дейвид Бревик, създателят на Diablo и съосновател на Blizzard North, сподели мнението си за последната част от популярната екшън-ролева игра на Blizzard, която бе издадена малко след като той напусна компанията.
„Мисля, че Diablo III се превърна в една страхотна игра, особено след последния експанжън. Според мен с него бе добавено много ново съдържание, което подобри играта и я направи значително по-интересна от това, което беше в началото“ , сподели създателят на Diablo пред IGN.
Дори преди излизането на допълнителното съдържание към основната игра Reaper of Souls, Бревик се бе изказал положително за нея.
„Смятам, че още когато излезе, Diablo III бе добра игра и продължи завета на поредицата.“
Той също така загатна и за варианта на Diablo III, върху който е работил в Blizzard. Според него той е изглеждал значително по-различно от финалната версия на играта и е приличал повече на Diablo II.
„Артистичният стил на севера е по-различен от този на момчетата от юга (Blizzard South). Той е много по-близък до този на Diablo II за разлика от финалната версия на Diablo III„, сподели Бревик.
За Дейвид Бревик
Дейвид Бревик е роден в Мадисън, щата Уисконсин, през далечната 1968 г. След като се дипломира от Калифорнийския университет през 1991 г., той започва работа като технически директор в Iguana Entertainment. През 1993 г. Бревик напуска студиото, за да основе Blizzard North. Там той заема позицията на президент за периода 1993 – 2003 г. и създава иконичната ролева игра – Diablo.
През 2003 г. Дейвид Бревик напуска Blizzard North заедно с трима негови колеги, за да основат Flagship Games. Там той работи по две игри – Hellgate London и Mythos. След разпускането на Flagship Games през 2009 г., Бревик започва работа в Gargantuan Studio. През 2011 г. студиото бива преименувано на Secret Identity Studios, а той бива избран за негов президент. На 06.01.2016 г. Дейвид Бревик напуска студиото в преследване на нови възможности.
За всичко, свързано с гейминга и света на технологиите, следете Technology.bg.