Знаете ли, че …
Малките сестрички (Little sisters) в Bioshock 1/2 първоначално са били замислени като огромни дълбоководни морски охлюви.
В най-първите версии на Bioshock разработчиците са се спрели на огромни морски охлюви, които да генерират веществото ADAM, което дава различните сили и пасивни умения на героя в играта. В процеса на развитие на идеите обаче образът на малко момиченце се формира, като целта е да се въздейства на моралните и етични ценности на геймърите.
Това се постига с двете опции, които стоят пред играча, когато залови Little Sister – дали да я „излекува“ от участта на мутирал събирач на ADAM oт загниващи трупове, или да я ликвидира и да събере всичкото ценно вещество, събрало се в тялото на клетото мъниче.
Всъщност с това дизайнерско решение Ken Levine поставя фундаментално различие в игровите механики на играта, като едновременно кара геймърите да решават морална дилема, както и да се чувстват част от развиващата се история.
свали като Wallpaper (Full HD)