Напоследък доста често виждаме игри, които експериментират с разказваческите похвати. Много заглавия вече предлагат повече участие на геймъра в оформянето на историята. Това не само дава широк избор на играча, но и отваря възможност съответната играта да бъде преиграна още няколко пъти. С това се е захванало и едно малко италианско студио, което иска да ни предложи геймка с 40 възможни края. Затегнете коланите, защото цялата история на The Ballad Singer ще отнеме известно време, за да бъде изиграна.
The Ballad Singer е графична новела/RPG игра, разработвана от миланското студио Curtel Games
Играта взима елементи от книги игри и графични романи и ги смесва в жанр, който я превръща в интерактивна книга. The Ballad Singer ще ни предложи фантастична история, която предстои да бъде написана. Студиото успешно завърши Kickstarter кампания в средата на декември и играта се очаква да се появи на пазара през ноември 2018 г.
Вашите решения ще повлияят на начина, по който приказката се разказва. Всеки ваш избор ще ви бъде напълно развиван и илюстриран, дори и до най-малките детайли. Смъртта в играта е окончателна и няма да можете да се върнете, за да поправите грешките си. Ако все още не сте осъзнали – вие всъщност сте певецът, който разказва пее баладата на тези приключенци. В играта ще можете да играете с до четирима уникални персонажи, всеки замесен в историята по свой собствен начин. Те не го знаят, но собствената им индивидуална съдба е в ръцете на всеки един от останалите. Чрез вашите решения ще успеете в начинанията си или ще компроментирате решенията на други персонажи и ще обречете всички на жестока смърт.
The Ballad Singer е приказка от ново поколение
Много от игрите, които акцентират върху история, всъщност създават множество различни разкази, които са независими един от друг и си взаимодействят само в определени моменти.The Ballad Singer обещава точно обратното. Историята на всеки персонаж се движи паралелно с тези на останалите, но същевременно постоянно се пресича с тази на останалите.
Едно от предизвикателствата, с които играта се сблъсква, е как да се справи с успеха и неуспеха в една история. В една част от разказа, решението да убиете дракон може да има един резултат, докато в друга – изборът на предишен герой може дори да не ви доведе до въпросния дракон. The Ballad Singer ще оценява играчите на база способността им да играят ефективно ролята на настоящия герой. Всеки от четирите персонажи има своите силни и слаби страни. Те имат определени граници и определена цел, която ще трябва да постигнат с ваша помощ или ще умрат, опитвайки се.
Играта определено е доста интересна и си поставя доста амбициозна цел. Лично аз се надявам по-късно тази година наистина да имам възможността да се потопя в този фантастичен свят и да разкрия цялата история!