Pillars of Eternity: Deadfire излиза през април

Pillars of Eternity e едно от най-добрите RPG-та, излизали в последно време. Играта, финансирана от феновете на студио „Обсидиан“, беше завръщане към славните дни на изометричните ролеви игри. Pillars of Eternity също се усещаше като първата стъпка на „Обсидиан“ към нещо по-голямо. Първата игра е феноменална и не и достигна много малко, за да бъде шедьовър.

И тук идва Pillars of Eternity Deadfire! За пръв път Obsidian успяват да направят продължение на една от собствените си игри. Това означава, че вместо да се занимават с техническата част, ще могат ще могат да скочат направо в изработването на история, геймплей, създаване на герои и всички други неща, които правят Obsidian един от най-уважаваните разработчици на RPG игри в света.

Pillars of Eternity Deadfire 1

Pillars of Eternity Deadfire е предвидена да види бял свят на 4-ти април тази година.

Ъпдейтът на страницата на Steam подхранва надежди за бета версия, която може да видим още през февруари, но за момента няма потвърдена информация. Deadfire стартира като нова кампания за платформата за обществено финансиране Fig. Obsidian първоначално потърси 1,1 милиона долара за развитието на това продължение, а в последствие успя да събере повече от 4 милиона долара. В замяна на тези пари, Obsidian обеща Deadfire – продължение,  което има за цел да доизпипа вече съществуващите механики и като цяло да изглади играта.

Deadfire е пряко продължение на първата игра и действието отново се развива в света на Еора. Играчът ще поеме ролята на Watcher – герой, способен да вижда душите на други хора и да разчита спомените им. Еотас, богът на светлината и прераждането, който беше смятан за мъртъв, се събужда под основния град на хората. Еoтас унищожава крепостта и оставя главния герой доста близо до смъртта. Вие трябва да стигнете до архипелага Deadfire, преследвайки Еотас в търсене на отговори. Действията и решенията на играча от първата игра ще повлияят на историята в Deadfire, ако заредите същия Save.

Pillars of Eternity Deadfire 2

Deadfire цели да оправи редица проблеми, останали от първата игра.

Заедно с обновения геймплей и графика, разработчикът Obsidian също обещава да включи разширени функции на играта. Очаква се градовете да изглеждат по-оживени и играчът да получи повече свобода за изследване на открития свят. Дизайнерът на играта Джош Сойър заяви, че общата цел на екипа е да създаде едно изпипано и полирано продължение.

Въпреки това Сойър предупреждава феновете, че това продължение може би няма да е толкова дълго, колкото първата игра. Екипът се фокусира върху по-дълбока история и подобрения на цялостното качество на играта. Дизайнерът също допълни, че са чули доста от критиката на феновете и работят по всички неща, които не се харесаха в първата игра.

Ако всичко върви по план, играта скоро ще е при нас. Издателството в момента приема предварителни поръчки – ако я закупите сега, ще получите бонус предмети в играта. Можете да намерите повече информация на страницата на Steam.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Васил Кендев

Геймър и ентусиаст на тема всичко футуристично и технологично. Често бъркам Sci-Fi с реалност, но май не ми пречи. От 10 години се занимавам с Youtube под една или друга форма и е най-голямото ми хоби за момента. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.