500 милиона членове има вече професионалната социална мрежа LinkedIn. Нейните потребители са нараснали значително, след като миналата година беше придобита от Microsoft. Потребителите се увеличават значително след най-голямата сделка за социална медийна компания в света.
„Скоро преминахме през значим и вълнуващ етап“, сподели в блога на мрежата вицепрезидентът й Aatif Awan. По думите му към момента присъединилите се към LinkedIn наброяват половин милиард души от 200 държави. Всички те се свързват помежду си, комуникират с цел професионална реализация и откриват нови възможности за такава.
Сделката за придобиване на професионално ориентираната социална мрежа от технологичния гигант Microsoft е най-мащабната до момента, сключена за социална медийна компания. Тя стана факт през месец декември миналата година. Нейната цел беше да наложи технологичния лидер като подобна на Facebook организация, насочена към бизнес отношенията и предлагаща набор от услуги, концентрирани в т.нар. облачни изчисления /cloud computing/.
Когато беше съобщено публично за тази голяма сделка през юни 2016, регистрираните потребители в LinkedIn бяха 443 милиона души. Това означава, че само за няколко месеца социалната мрежа се е „сдобила“ с 57 милиона нови членове, които желаят да се възползват от възможностите й.
Около 10 милиона са активните обяви за работа в известната мрежа, заяви още нейният вицепрезидент Aatif Awan. Потребителите имат достъп до информация за над 9 милиона фирми, а всяка седмица се публикуват повече от 100 хиляди статии. Awan е категоричен, че досега не е съществувало подобна професионална общност от такъв мащаб.