Copilot

Copilot – нов цялостен изкуствен интелект навлиза в системите за управление на бизнеса

Софтуерната компания Microsoft представи първия в света изкуствен интелект (AI), цялостно интегриран едновременно както с ERP системите, така и със CRM решения на компанията от семейството Microsoft Dynamics 365. Той се нарича Copilot и предоставя интерактивна помощ при извършването на различни бизнес дейности – от продажби, през обслужване и маркетинг, до веригата за доставки. Базиран е на най-новите разработки в областта на машинното самообучение и комуникацията на естествен език.

„Благодарение на вградения си изкуствен интелект, Microsoft Dynamics 365 Copilot помага за по-бързото създаване на идеи и съдържание, както и за увеличаване производителността на труда във всички направления на бизнеса. Умният софтуер поема изпълнението на рутинните повтарящи се задачи и ускорява осезаемо работния процес. Той може също да отговаря на имейли, да прави резюмета на срещи, проведени в Microsoft Teams, да създава описания на продукти и да извършва други отнемащи време задачи“ – споделя Даниела Димова, маркетинг мениджър на консултантската компания Тим ВИЖЪН България, която има дългогодишен опит от внедряването на CRM и ERP системи в България и в чужбина.

Как може да ви помогне Copilot?

Като част от ERP системите от семейството Microsoft Dynamics 365, новият AI помощник може да асистира в подготовката на продуктови описания, които да бъдат публикувани в онлайн магазини, както и да помага в управлението на веригата на доставките. Нещо повече – той може да помага за идентифициране на рискове, произтичащи от различни климатични условия, финансови или геополитически проблеми, които могат да засегнат конкретни доставчици и да причинят прекъсване или забавяне на определени доставки.

При работата на CRM приложенията на Microsoft, новият изкуствен интелект може да съдейства за съкращаване на времето, влагано в повтарящи се административни задачи, да подобри комуникацията и обслужването на клиентите, както и да реагира своевременно на променящите се пазарни условия. Наред с това Copilot е в състояние да генерира предложения за отговори на мейли и провеждане на срещи, както и да създава записки за проведени онлайн разговори, засегнатите в тях теми, въпроси, срокове и нужда от обратна информация. В областта на клиентското обслужване, новото приложение може значително да ускори намирането и споделянето на информация, свързана с клиентски запитвания през различни комуникационни канали като мейл и чат.

В областта на маркетинга AI помощникът съдейства за по-лесното и пълноценно използване на натрупаните данни за клиентите, по-доброто сегментиране и генерирането на уникално съдържание за провеждане на успешни имейл кампании.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Ивелина Георгиева

No matter how far you run, you can never truly escape, everything catches up to you at the end and when it does, it usually kicks your ass.