Schneider Electric пуска нова поредица подкасти: лидери при каналите за продажби споделят стратегии за бизнес растеж и дигитална трансформация за крайни клиенти
Schneider Electric, лидерът в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията, обяви старта на новата си поредица от подкасти с експертна информация от лидерите в областта на продажбените канали от цяла Европа. „Перспективи пред каналите за продажби в ИТ“ ще осигури на доставчиците на ИТ решения платформа за дискусии по ключови тенденции при дигиталната трансформация, нововъзникващите технологии като изкуствения интелект (AI), дистанционния мониторинг и edge computing (локално разпределените системи) и ще предложи на абонатите на поредицата задълбочен анализ от първа ръка за това как бизнес лидерите са подкрепили клиентите и са спомогнали за ускорен растеж по време на пандемията.
Водещ на всеки епизод е директор Канали за продажби от различни подразделения на Schneider Electric в Европа, а негови гости са партньори от ИТ общността. Така Перспективи пред каналите за продажби в ИТ предлага на своите слушатели лична оценка и споделен опит и им разкрива как продажбените звена са се адаптирали и са посрещнали търсенето от страна на клиентите във време на макроикономически трудности. Доставчиците на ИТ решения, дистрибуторите с добавена стойност, доставчиците на управлявани услуги, системните интегратори и дистрибутори могат да слушат и да се абонират за първите три епизода на подкаста Перспективите пред каналите за продажби в ИТ чрез Apple Podcasts, Spotify Podcasts, Google Podcasts и Stitcher Podcasts.
Откриване на нови пазарни възможности чрез стратегическия инструмент business intelligence
Най-новият епизод е с участието на Тим Сулинг, вицепрезидент Глобална Business Intelligence в Ingram Micro, който гостува на Джайлс Патисън, директор за ИТ продажбени канали и стратегии в Schneider Electric Europe. Двамата правят анализ на това как подходът на Ingram Micro към науката за данните помага на партньорите да се развиват. Освен това епизодът предлага важни изводи за това как партньорите от продажбените канали могат да се възползват от стратегическия инструмент business intelligence, за да идентифицират нови стратегии за привличане на клиенти, да осъществяват прецизно таргетирани кампании за генериране на търсене и да ускорят рентабилността.
„През последната година видяхме как нашите партньори бързо се адаптират към кризисните явления и поемат активна роля заедно със своите клиенти — помагайки им да останат свързани и да имат възможност да работят отвсякъде,” посочва Тим Сулинг, вицепрезидент Глобална Business Intelligence в Ingram Micro. „Всеки от тези сценарии изисква различен подход за генериране на търсене, където business intelligence и анализът на данните се превръщат във вододел между успеха и неуспеха. Подкастите са чудесен начин да споделяме знания и да се учим от опита на другите. Поздравления за Schneider Electric за новия подкаст Перспективи пред каналите за продажби в ИТ.”
Още от Перспективи пред каналите за продажби в ИТ
Други епизоди на подкаста Перспективи пред каналите за продажби в ИТ включват гостувания на лидери в областта на продажбените канали от целия свят, в т.ч.:
- Лий Датън, директор Продажби за групата в Misco UK, и Мийв Фокс, директор ИТ дигитални канали и програми в Schneider Electric Europe. Двамата се фокусират върху нововъзникващите бизнес възможности при локално разпределените системи и обсъждат как експертните партньорства са помогнали на Misco да изгради устойчива дигитална екосистема, която стимулира растежа.
- Петер Норен, старши специалист по продажбите, центровете за данни и SAP решенията във Fujitsu Швеция, и Марсело Пицато, мениджър ИТ канали в Schneider Electric, които обсъждат дигиталната трансформация в ритейл аспект и ролята на локално разпределените системи.
- Анхел Кастаньо, технически директор Енергийна ефективност в Cad&Lan Испания, и Ана Каролина Кардосо Гуихен, директор Продажбени канали Иберия в Schneider Electric. В задълбочен разговор двамата разглеждат темата за това как крайните потребители могат да намалят нежелания престой при прекъсване на захранването и при отказ на ИТ системите, както и прехода към дистанционно управление и как новите модели за дигитални услуги помагат на партньорите да увеличат приходите.
„Компаниите от каналите за продажби продължиха да работят активно по време на пандемията, като проявиха гъвкавост спрямо предизвикателните обстоятелства с цел да посрещнат нарастващото търсене в посока дигитална трансформация“, посочва Дейвид Тери, вицепрезидент ИТ канали в Schneider Electric Europe. „Чрез новата ни поредица от подкасти бихме искали да предадем опита на нашите партньори от първа ръка, споделяйки ключови изводи, които могат да помогнат на бизнеса в сектора на каналите за продажби да постигне диверсификация, растеж и успех.“
Слушате ли подкасти? Споделете кои и на каква тематика в нашата фейсбук група – Технологичното общество на България.