Служители постоянно се блъскат в новата стъклена сграда на Apple и показват, че високият интелект и завидните технологични умения невинаги вървят ръка за ръка с добра ориентация.
Новото седалище на технологичния гигант представлява масивно пръстеновидно тяло, със стъклена фасада, което демонстрира естетичния усет за дизайн на компанията. И макар че отвори врати преди няколко месеца, заетите във фирмата очевидно свикват трудно с новия изглед на работното си място. И тъй като стъклената повърхност на сградата наистина се смесва с околната среда доста успешно, те продължават и продължават да се блъскат в нея.
Около сградата в Купъртино, Калифорния, са разположени 45-футови високи извити панели от обезопасено стъкло. Вътре има работни помещения, наречени „шушулки“, също направени с много стъкло. Персоналът на Apple пък често „забива нос“ в телефоните, които спомагат за объркването и това доведе до многократни случаи на разсеяни служители, които влизат „по прекия начин“, твърдят очевидци.
Някои служители дори започнали да залепват Post-It бележки върху стъклените врати, но те били премахнати, защото загрозяват дизайна на сградата.
Новото убежище на Apple е възхвалявано като истинско архитектурно чудо. Сградата, дело на известния британски архитект Норман Фостър, увековечи визията, която съоснователят на Apple Стив Джобс сподели няколко години по-рано. През 2011 г. Джобс описа сградата като „космически кораб, който току-що каца на Земята“.
Сградата е предназначена за настаняването на около 13 000 служители. От компанията за момента отказват да коментират забавната ситуация. Не е ясно и за колко инцидента става дума.
Традиции
Новата стъклена сграда на Apple обаче не е нещо необичайно. Това не е първият път, в който компанията проявява афинитет към подобен дизайн и причинява главоболия по този начин. В края на 2011 г. 83-годишната Евелин Пасуол се блъсна в стъклената стена на магазин на гиганта, при което счупи носа си. Тя съди компанията, като твърдеше, че е трябвало да има предупреждение на стъклото. Делото бе уредено без разходи за Apple.