ITCE проведе събитието „Future of Work“, посветено на най-новите тенденции, които ще променят начина на работа на модерните бизнес организации. На форума присъстваха топ мениджъри от банковия, телекомуникационен, финансов, производствен и фармацевтичен сектор. По този повод в България гостува Пол Харди, директор „Иновации“ за EMEA (Europe Middle East and Africa) на ServiceNow. Мисията на ServiceNow е да направи работните процеси такива, че те да са в услуга на хората. За тази цел компанията е разработила облачна платформа и дигитални решения.
800 от най-големите 2000 бизнес организации в световен мащаб са клиенти на ServiceNow. През май 2018 г. ServiceNow бе класирана на първо място в годишната класация на Forbes за най-иновативни компании в света.
Визия за бъдещето
Революцията на работното място и интеграцията на технологиите бе основната тема на събитието „Future of Work“. Според Харди до 2021 година работното натоварване ще се увеличи двойно. Затова, основното предизвикателство пред организациите сега е да автоматизират рутинните ежедневни задачи, за да освободят време за истински иновативна работа. Мит е, че хората ще бъдат изместени от технологиите. Напротив, хора и технологии ще работят заедно, за да посрещнат по-големите натоварвания и по-сложните задачи.
Поколението „милениум“ вече съставлява основна част от работната сила. Неговата мотивация е коренно различна от тази на поколенията досега. Вместо да се мотивират от работата за установени брандове, „милениумите“ предпочитат да работят за компании, които имат лидери-новатори и могат да спомогнат за личностното развитие и растеж на служителите си.
Организациите на бъдещето от своя страна ще започнат да използват по най-оптимален начин талантите на хората. Ако досега хората са били възприемани като част от екип и съответно с конкретна длъжностна характеристика, на която трябва да отговарят, все повече всички техни умения и таланти ще бъдат използвани не само от гледна точка на екипа, а и от гледна точка на глобалните цели на организацията и конкретните проекти, които се зараждат във връзка с тях.
“Преди няколко години разяснявахме какво е ServiceNow в региона, а сега с нас се свързват най-големите компании с вече ясно изразени предпочитания защо точно това решение помага за позитивната трансформация на бизнеса,“ коментира Нина Проданова-Йоцева, управляващ партньор на ITCE. “Вече и в България има няколко големи компании, където внедрихме ServiceNow и интересното е, че те са пример за много значими трансформации по отношение на бизнес показатели, организационни процеси, начин на работа и промяна в културата. “
Събитието в София е част от инициативата “Future of Work” на ServiceNow, която се провежда в целия свят.