- Mitsubishi обнови Outlander PHEV с ново задвижване и по-голяма батерия.
- Вече може да измине до 844 км с един резервоар и напълно заредена батерия.
- Направени са незначителни промени в екстериора и интериора на SUV.
Mitsubishi Outlander PHEV е актуализиран за моделната година 2025 в Европа, където ще бъде пуснат следващия март, и въпреки че изглежда почти идентичен с изходящия модел, той разтърсва следващо поколение plug-in хибридно задвижване с повече електрически пробег.
Както при настоящия Outlander PHEV, новият разполага с 2,4-литров бензинов двигател, произвеждащ 134 к.с. (100 kW) и 150 lb-ft (203 Nm), към който се присъединява електрически мотор отпред със 114 к.с. (85 kW) и 188 lb-ft (255 Nm) и електрически мотор отзад, произвеждащ 134 к.с. (100 kW) и 144 lb-ft (195 Nm). Като цяло, SUV-ът доставя комбинирани 302 к.с. (225 kW) и може да достигне 100 км/ч (62 мили в час) за 7,9 секунди.
Нова батерия
Ключова актуализация, направена за 2025 г., е включването на нова 22,7 kWh литиево-йонна батерия, която е малко по-голяма от 20 kWh опаковка на стария модел. Mitsubishi казва, че новият Outlander PHEV може да измине до 86 км само на електричество. Резервоарът за гориво също е нараснал до 53 литра, което означава, че SUV може да измине до 844 км с един резервоар и с напълно заредена батерия.
Предлагат се няколко различни режима на задвижване за plug-in хибридната система. Например, има режим само за EV, сериен хибриден режим, при който двигателят генерира електричество, когато е необходимо, и паралелен хибриден режим, при който електрическият мотор и двигателят работят в тандем. Шофьорите могат също така да използват режим на пестене, който поддържа нивото на заряд на батерията, и режим на зареждане, който презарежда батерията, докато сте в движение. Подобно на текущия модел, обновеният Outlander PHEV продължава да се предлага стандартно както с Type 2, така и с CHAdeMO адаптери.
Системи за управление
На други места Mitsubishi казва, че е подобрила системата S-AWC, за да увеличи максимално сцеплението при всякакви условия. Бяха направени незначителни промени в компонентите на шасито, за да се увеличи предсказуемостта на управлението, а гумите, амортисьорите и скоростта на пружините бяха ревизирани за по-добър комфорт при возене. Подобрения са направени и в кормилното управление, което да го направи по-леко при паркиране и в същото време да осигури повече обратна връзка при средни и високи скорости.
Визия
От визуална гледна точка, моделът 2025 включва нова предна решетка с активни щори, отличителни 20-инчови джанти с шест спици и променени задни светлини.
Промяната продължава и в кабината. Най-значимото подобрение е нов 12,3-инчов инфоразвлекателен екран, който заменя старата 9,0-инчова система и работи с нов и подобрен софтуер. Има и нови аудио системи Yamaha с осем и 12 високоговорителя, както и 15-ватово Qi безжично зарядно за смартфон.
Mitsubishi все още не е обявила специфични за пазара подробности за цените за 2025 Outlander PHEV.