До 10–20 години цялото видео съдържание ще е в интернет. Това заяви основателят и главен изпълнителен директор на Netflix Рийд Хестингс в своята реч по време на провеждащия се в Барселона Световен мобилен конгрес (Mobile World Congress). Хестингс беше сред най-очакваните говорители на тазгодишното издание на конгреса, а сред зрителите беше и представител на Technology.bg.
Основателят на Netflix добави, че нивото на конкуренция в неговия бранш не го изненадва. Компанията му остава на предната линия в сектора въпреки конкуренцията от технологични и медийни играчи. Според него и занапред Netflix ще остане лидер в този сегмент. Основен фактор за това е, че компанията поставя в центъра на своята стратегия множество иновации в областта на съдържанието.
„Видяхме YouTube, Amazon и дори BBC да се развиват глобално и в момента има много телевизионни мрежи, които доставят съдържание по интернет. Вместо да се опитваме да избягаме от това, ние се радваме, че сме и ще продължаваме да бъдем в челните редици“,
обясни Хестингс, споделяйки че и Netflix вече оперира глобално.
Припомняме, че неотдавна компанията стартира услугите си в 130 страни по света, сред които и България. Броят на потребителите ѝ пък вече гони 100 милиона.
Според нейния основател предизвикателството сега е да се гарантира, че всички потребители в световен мащаб ще имат достъп до изживяване с едно и също качество по едно и също време. Това, добави той, зависи в голяма степен от интернет и мобилните оператори. Много от техните мениджъри всъщност бяха сред зрителите на лекцията на създателя на Netflix.
Рийд Хестингс съобщи, че екипът му вече работи по развитието на по-ефективни мрежи съвместно с интернет доставчиците. Това означава само едно – предстои да видим иновации в тази сфера.