Мтел официално промени името си на А1. Промяната бе обявена днес, след като слухове за новото име се носиха в публичното пространство от няколко месеца насам.
От телекома уточняват, че клиентите ще могат да се възползват от сегашните си услуги без промяна. Ще бъдат налични и нови модернизирани, дигитални и по-лесни за използване оферти и продукти.
Очаква се още през първия месец от промяната да бъде предоставена възможност за безплатно тестване на всички нови продукти. Ако не сте доволни, ще можете да се откажете от тях, без да плащате неустойка. Също така, наред с ребрандирането, ще започне поетапното отваряне на още магазини. До края на годината хората в 14 нови града ще могат лесно и удобно да се възползват от услугите на компанията.
Защо се налага това?
В официалното си съобщение от А1 уточняват, че промяната цели технологично лидерство като част от силна международна група. Компанията се надява да отвори нова страница в дигиталната ера, като предостави още повече възможности за забавление, сигурност и комфорт. Ще бъдат налични и нови стандарти в обслужването на клиенти във всяка точка на контакт.
Смяната на марката Мтел в А1 включва цялостна промяна – в начина на работа и отношение към клиентите, предлагане на нови и по-атрактивни услуги и продукти, по-качествена мрежа, както и по-добро ниво на обслужване на клиентите.
А1 Group е един от водещите телекомуникационни доставчици в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти и над 18 000 служители. Към момента компанията оперира в седем държави – Австрия (А1), България (A1 България), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Портфолиото на групата включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги. То се простира и до решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.
Групата е със седалище във Виена и дава достъп до глобални решения на своите клиенти. A1 Group e европейската част на América Móvil, третият по големина доставчик на мобилни услуги в света. América Móvil предлага богато портфолио от телеком услуги, като обслужва близо 279 милиона абонати на мобилни услуги, 33,1 милиона клиенти на фиксирани услуги и 49,6 милиона клиенти на други услуги.