BattleTech е походова тактическа ролева екшън игра с роботи. Играта всъщност е продължение на класическите едноименни игри. Действието се развива в небезизвестната Вселена MechWarrior, създадена от Джордан Уайсман през 80-те. Събитията протичат през 3025-та година, по време на непрекъснатите войни на Великите Благородни Домове.
От 80-те са изминали доста години и MechWarrior Вселената се напълни с всевъзможен тип игри – било то бордови, ролеви, и напоследък – за компютри. Не може да се отрече, че управлението на огромен метален робот с по три пушки във всяка ръка, не звучи примамливо за един геймър. През годините BattleTech заглавията служат за вдъхновение на много подобни игри, филми и книги. Манията по огромни роботи съществува от доста време и намира произхода си в Япония.
Най-новото BattleTech заглавие се готви още от 2015-та.
Kickstarter кампанията събра близо 3 милиона щатски долара и студиото яко се труди. Преди няколко дни бе пуснат нов официален трейлър на играта. Той разкрива малко геймплей, част от историята и не на последно място – официалната дата на издаване на играта. BattleTech ще излезе официално на 24-ти aприл, страхотен ден да разбиете нечия роботска физиономия.
Историята Ви хвърля в ролята на наемен войник, който е готов да се жертва за каузата на поредния благородник, имащ претенции към трона. Но само ако Ви платят достатъчно добре. Като един наемник, проблемите на съответния благородник не са задължително и Ваши проблеми. Да, със сигурност е във Ваш интерес да следвате него, ако Ви осигурява добро заплащане, но играта позволява да поемате и неутрални мисии. Самите те по никакъв начин не са в полза на главната история, даже понякога пречат. Това е подход, който доста ми допада и има потенциала да освежи както историята, така и геймплея на играта.
Заедно с основната история, можете да се сбиете с роботи в мултиплейър или да обедините сили с други играчи срещу компютърни опоненти, тип ботове.
„BattleTech е наистина обичан проект, както от нас, така и от феновете, които ни помогнаха да го реализираме. Направихме всичко по силите си, за да доставим едно тактическо забавление с роботи. Смятаме, че ще радва дълго време, както вече съществуващите фенове, така и хората, които тепърва ще се запознаят със света на MechWarrior.“.
Това ни споделя Джордан Уайсман. Играта се разработва за PC и Mac, като за момента не е предвидена версия за конзоли. Ние ще следим с интерес прогреса на играта, както и ще ви информираме за всички новости около нея! Следете ни в гейминг секцията на Technology.bg.