Scalebound main hero and his dragon

Разработката на Scalebound официално прекратена от Microsoft

След дълъг, изпълнен с трудности период през 2016-та година, както и нулев прогрес в разработката, интригуващата екшън-игра за дракони Scalebound, бе отменена.

Окончателното потвърждение дойде от самите продуценти на дългоочакваното заглавие с дракони – Microsoft Studios. Зад проекта стояха хората от PlatinumGames, отговорни за игри като Vanquish и Bayonetta. При премиерата си Scalebound щеше да излезе за Xbox One конзолата, а впоследствие за PC.

Според вътрешни източници работата по заглавието е била “изключително натоварена” и няколко от старшите разработчици били “принудени” да вземат едномесечен отпуск. Този факт допринесъл за затъването в изпуснати крайни срокове и постоянна промяна в графиците. Като добавим и вече съществуващи проблеми с енджина на играта и недостиг на работна сила, стопирането на Scalebound  вече изглежда оправдано.

От геймплей видеото на играта се виждат интересни елементи, присъщи за жанра ешкън-ролева игра – дърво на уменията, трупане на опит и вдигане на нива, огромни врагове, а уникалното в случая е собственият дракон, който играча може да контролира, развива и язди. По-опитните геймъри може би помнят подобни елементи от вече архивната Drakan : Order of the Flame, създадена от вече несъщестуващото студио Psygnosis през 99-та.

“След много внимателно обмисляне на ситуацията решихме да приключим работа по този проект и да се съсредоточим върху останалите топзаглавия за нашите верни фенове – Halo Wars 2, Crackdown 3, Sea of thieves, State of Decay 2, гласи официалното изявление на Microsoft Studios.

Microsoft заличават всички следи от участието си в проекта. Сайтът на играта е затворен, както и всякакви медийни материали за Scalebound биват премахвани от мрежата. Все още не е ясно дали PlatinumGames ще потърсят нов продуцент за заглавието си, или ще продължат работата сами.  Макар и да има възможност проектът да бъде възкресен под логото на друг продуцент или kickstarter кампания, за момента се налага да кажем „Сбогом“ на драконите.

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Никола Гайдов

Геймър до мозъка на костите си, книжен човек, завършил Книгоиздаване в СУ, в свободното си време пише сценарии за късометражни филми и се занимава със семейния пчеларски бизнес. RPG - маняк, умира си за добра и оригинална история, независимо под каква форма. Любител на качественото фентъзи, фантастика и приключенска литература.