Little Sisters първоначално са били морски охлюви
Little Sisters първоначално са били морски охлюви

Little Sisters в Bioshock първоначално са били морски охлюви

Знаете ли, че …

Малките сестрички (Little sisters) в Bioshock 1/2 първоначално са били замислени като огромни дълбоководни морски охлюви.

В най-първите версии на Bioshock разработчиците са се спрели на огромни морски охлюви, които да генерират веществото ADAM, което дава различните сили и пасивни умения на героя в играта. В процеса на развитие на идеите обаче образът на малко момиченце се формира, като целта е да се въздейства на моралните и етични ценности на геймърите.

Това се постига с двете опции, които стоят пред играча, когато залови Little Sister – дали да я „излекува“ от участта на мутирал събирач на ADAM oт загниващи трупове, или да я ликвидира и да събере всичкото ценно вещество, събрало се в тялото на клетото мъниче.

Всъщност с това дизайнерско решение Ken Levine поставя фундаментално различие в игровите механики на играта, като едновременно кара геймърите да решават морална дилема, както и да се чувстват част от развиващата се история.

свали като Wallpaper (Full HD)

 

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

За Никола Гайдов

Геймър до мозъка на костите си, книжен човек, завършил Книгоиздаване в СУ, в свободното си време пише сценарии за късометражни филми и се занимава със семейния пчеларски бизнес. RPG - маняк, умира си за добра и оригинална история, независимо под каква форма. Любител на качественото фентъзи, фантастика и приключенска литература.