Гейминг доза

Добре дошли в категорията „Гейминг доза“. Тук ще имате възможността да се насладите на полезна и интересна информация за създаването на Вашите любими игри, факти около играенето им и други гейминг пикантерии. Екипът на Technology поема грижата да Ви снабдява с всякакви любопитни дреболии относно гейминг, гейминг платформи и гейминг турнири.

Още от категория „Гейминг доза“

В категория „Гейминг доза“ Ви очакват отговори на въпросите за игри, които дори не бихте си помислили да зададете. Прекрасен пример за това е гейминг дозата, която съобщава колко време е отнело на дизайнер от екипа на играта Batman: Arkham Asylum да създаде наметалото на Батман. Жокер от нас: години. Наметалото остава да диша прахта на про геймърите, които вече се считат за атлети в САЩ, докато си топлят дивана или своя геймърски стол.

С нашите гейминг дози ще Ви информираме и забавляваме с детайли около изработката на любими игри, избирането на имена на героите, любопитни факти за компаниите и други. Сериозно се ангажираме със задачата да Ви забавляваме и развличаме с гейминг „пикантерии“, гарантирано ще сте звездата на следващия тематичен куиз. Този вид дневна доза е „статия за щастие“ за геймърите – според нашите наблюдения предизвикват разгорещени, образователни или носталгични дискусии сред членовете на Технологичното общество.

За още интересни факти за гейминг, може да се присъедините към нашата група във Фейсбук – Гейминг зона, където със сигурност ще намерите съмишленици, а защо не и геймърско другарче? Ако искате да сте още по-сигурни, че не изпускате нищо от екипа на Technology.bg, заповядайте в групата ни – Технологичното общество на България.

Rockstar Games са имали трудности с многотo герои в San Andreas

Rockstar Games и многото персонажи

Знаете ли, че … Навремето, Rockstar Games са искали да включат няколко игрови персонажа в GTA: San Andreas. Както в Grand Theft Auto 5, където има цели трима главни игрови героя, Rockstar Games са искали да включат множество главни действащи лица в GTA: San Andreas, но са били възпрепятствани от …

Още »

Oddworld: Abe’s Exodus в надпреварата за Оскарите

Oddworld Abe's Exodus за малко на Оскарите

Знаете ли, че … Разработчиците на Oddworld: Abe’s Exodus са съединили всички игрови кътсцени в едно 14-минутно късометражно филмче, с което участвали за наградите „Оскар“. За съжаление, това филмче не е било номинирано за участие, след което бива безвъзвратно изгубено. Oddworld е един много, много странен свят, със своите племенни …

Още »

Добрият Isao Okawa спасява Sega от фалит

Sega спасена от фалит

Знаете ли, че … През 2001 година, президентът на Sega, Isao Okawa, дарява над 695 милиона долара от личните си дивиденти на компанията, за да я спаси от фалит. Поради колосалния неуспех на конзолата Sega Dreamcast, компанията Sega e била пред неминуем фалит. Isao Okawa успява да предотврати това, като …

Още »

Да избомбиш един Bomberman за 72 часа

Bomberman портнат за 72 часа

Знаете ли, че … Шиничи Накамото е направил порт на Bomberman за оригиналната конзола Nintendo само за 72 часа. Bomberman e стратегическа, лабиринтова игра, разработена от Hudson Soft през далечната 1983 година. През 2000 година правата за нея се придобиват от гиганта Konami. От тогава, до наши дни Bomberman сериите …

Още »

Nintendo ще оцелеят поне до 2052 година

Nintendo не могат да фалират

Знаете ли, че … Nintendo са спечелили толкова много пари от игрите си, че могат да губят по 250 милиона долара годишно и да фалират чак през 2052 година. Nintendo е японска мултинационална компания за електронни забавления и компютърни игри, с главно седалище Киото, Япония. Компанията е основана 1889 година, …

Още »

Покемоните – шампиони на Япония

Покемоните - шампиони на Япония

Знаете ли, че … Покемоните Hitmonlee и Hitmonchan са посветени на легендите Брус Лий и Джеки Чак, респективно. Особеното в случая е, че това са референции в английската версия на играта Pokemon. В японската версия тези имена са Sawamular и Ebiwalar – първият покемон е препратка към Tadashi Sawamura – …

Още »

Никаква вяра в Space Invaders

Tiato не са имали вярва в Space Invaders

Знаете ли, че … Шефовете на създателя на Space Invaders не са имали никаква вяра в успеха на играта. Ръководителите на корпорацията, която разпространявала тази аркадна класика, Tiato Corp., не са имали особена вярва в реализацията й. Дори някои оператори на аркадни машини са били доста скептични, тъй като смятали …

Още »

За малко Battlefield 1942 да бъде Gamecube exclusive

Battlefield 1942 за малко да бъде само за Gabecube

Знаете ли, че … Battlefield 1942 е била замислена като ексклузивна игра за Gamecube конзолата. Тъй като по онова време Nintendo не са имали никаква политика за online игра на ексклузивните си предложения, Battlefield 1942 не е преминала през първоначалния процес на одобрение. В крайна сметка това класическо заглавие е …

Още »

Космическият Game Boy

Game Boy в космоса

Знаете ли, че … През 1993-та година, руският космонавт Александр Александрович Серебров взел своя Game Boy на една от мисиите си в космоса. Конкретната мисия е била последната в кариерата му – на борда на Союз ТМ-17. След връщането му на Земята, той пуснал Гейм Бой-a си на търг, като успял да …

Още »

Попай е трябвало да бъде оригиналния Супер Марио

Donkey Kong замислен като игра за Попай

Знаете ли, че … Оригиналният замисъл на играта Donkey Kong е бил аркадна игра за Попай Моряка. Марио е трябвало да бъде Попай, принцесата всъщност е била Олив Ойл, а Donkey Kong е бил вместо Блуто. В крайна сметка Nintendo губят правата над игра с участието на Попай, но Shigeru Miyamoto решава …

Още »