Рон Гилбърт измисля термина "cutscene"

Рон Гилбърт за първи път употребява термина „cutscene“ в Maniac Mansion

Знаете ли, че…

Терминът  “cutscene”  e измислен от Рон Гилбърт, създателят на  играта Monkey Island.

Той за първи път използвал тази дума, за да опише друга създадена от него игра – Maniac Mansion.

Рон Гилбърт е американски разработчик на компютърни игри, познат главно с игрите си Maniac Mansion и сериите Monkey Island. Той се съсредоточава главно върху сюжета като главен двигател на една игра.

Започва кариерата си в Lucas Arts, след което създава собствено студио – Humongous Entertainment, както и дъщерно такова – Cavedog Entertainment.

Свали като Wallpaper (Full HD)

Коментирайте чрез Facebook

Мнения, критики, неточности - пишете ни, не ни жалете!

About Никола Гайдов

Геймър до мозъка на костите си, книжен човек, завършил Книгоиздаване в СУ, в свободното си време пише сценарии за късометражни филми и се занимава със семейния пчеларски бизнес. RPG - маняк, умира си за добра и оригинална история, независимо под каква форма. Любител на качественото фентъзи, фантастика и приключенска литература.