Играта има репутация на високо ниво на насилие - ярък пример за това са специалните "фатализми", достъпни за всеки един иговри персонаж в Mortal Kombat.
Read More »Pac-Man е резултат от ядене на пица
Pac-Man e аркадна игра, създадена през 1980 година от гейм-дизайнера Toru Iwatani, работещ за Namco, докато си хапвал пица.
Read More »Grand Theft Auto се е нуждаела от негативни мнения
През далечната 1997 година, когато "Титаник" се е въртял по кината, една незабележима игрица излиза на бял свят - Grand Theft Auto е гангстерски симулатор.
Read More »Затворници със смъртни присъди в Golden Axe
Golden Axe e аркадна хак-енд-слаш игра, разработена от Sega. Действието се развива в Средновековието, примесено със силни фентъзи елементи.
Read More »Game boy конзолата по света
Game boy е 8-битова портативна конзола, разработена от Nintendo през 1989г. с продадени над 118 милиона бройки по целия свят.
Read More »Call of Duty срещу Никарагуа
Първите три части на Call of Duty са базирани главно върху действия от Втората световна война, след което фокустът се измества към по-модерни времена.
Read More »Bioshock и котката на Шрьодингер
Bioshock е култова "пуцалка" от първо лице, разработена от Irrational games, развиваща се в утопичен подводен град, наречен Rapture.
Read More »Милионите пушки на Borderlands
Borderlands е шутър от първо лице със силно ролеви елементи като качване на нива, развитие на умения и различни видове класове.
Read More »Ужасната истина за некроморфите от Dead Space
Dead space е научно-фантастична сървайвъл хорър игра. Героят се управлява в трето лице и се казва Айзък Кларк, кръстен на Азйзък Айзимов и Артър Кларк.
Read More »Японецът Toshiyuki Takahashi натискал игрален бутон по 16 пъти в секунда
Takahashi е роден в Хокайдо, Япония през 1959 година. С показалеца си той може да натиска бутон по 16 пъти в секунда.
Read More »